-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги телефонного зв'язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги ПрАТ "Київстар")
річний план закупівель на 2020 рік від 28.04.2020
Завершена
96 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
beb45d9e87344e2bbbc1a5be5f53a773
Внутрішній номер закупівлі:
5167418
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-06-03-004256-c
Замовник:
КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР
×
-
Код ЄДРПОУ:
26084856
-
Адреса:
73003, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Олеся Гончара, 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олена Градова tenderotcemd@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі Згідно зі ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» у новій редакції, який діє з 19.04.2020 року (далі — Закон), закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею та відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону, а саме у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання, за відсутності при цьому альтернативи. Приватне акціонерне товариство «Київстар» (далі – ПрАТ «Київстар») є одним із домінуючих операторів телекомунікацій в Україні. (Ліцензія № 617 від 29.11.2016 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку, власник мережі рухомого (мобільного) зв’язку. Згідно документу Національний план нумерації України, затверджений наказам міністерства транспорту та зв’язку від 23.11.2006р. №1105 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 7.12.2006р. за №1284/13158, визначено що номери служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104, 112 є закріпленими за міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, уповноваженими забезпечувати функціонування служб екстреного виклику, а оператори телекомунікацій забезпечують маршрутизацію трафіку. Згідно документу «Порядок передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером 103 в телекомунікаційній мережі загального користування» що затверджено Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 18.06.2013р. № 324 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 9 липня 2013р. за №1139/2367 визначено, технічні вимоги та порядок організації передачі викликів екстреної медичної допомоги до системи екстреної медичної допомоги, то б то схема організації зв’язку. На виконання вище зазначених документів розроблено ПАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок», та реалізовано проект Диспетчеризація оперативно-диспетчерської служби (ОДС) у складі робочого проекту «Капітальний ремонт будівель та споруд обласного територіального центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за адресою вул. О. Гончара (Бєлінського),6, м. Херсон» підключення оперативно-диспетчерських служб до телекомунікаційної мережі загального користування та організація корпоративної телекомунікаційної мережі (на далі Проект). Про використання скороченого номера вузла спеціальних служб Комунальне некомерційне підприємство «Обласний територіальній центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Херсонської обласної ради (далі – КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР), у відповідності до покладених на нього завдань забезпечує приймання від населення викликів щодо надання екстреної медичної допомоги, надісланих за допомогою усіх засобів зв’язку згідно Статуту. Ця функція виконується єдиною оперативно-диспетчерською службою, що є підрозділом КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР. Оперативно-диспетчерська служба функціоную цілодобово, та будь яка перерва у роботі (отримання інформації про виклик, щодо надання екстреної медичної допомоги, або передача заявки до бригади швидкої медичної допомоги) є порушенням Закону України про екстрену медичну, унеможливлює громадянам вчасно отримати екстрену медичну допомогу. Том Проекту 10.2 визначає взаємодію КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР з мережою ПрАТ «Київстар». Згідно Проекту за кошти оператора прокладений оптоволоконний кабель від опорно-транзітної станції ПрАТ «Київстар до ОДС, в серверній КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР змонтовано обладнання ПрАТ «Київстар, яке забезпечує прийом виклику за номером 103 від абонентів фіксованого та рухомого зв’язку ПрАТ «Київстар (60 ліній зв’язку 2 потоку Е1). Основні витрати по маршрутизації до ОДС викликів за номером 103 несе оператор ПрАТ «Київстар». Про надання послуг не комутованого доступу до мережі Інтернет Вузол ОДС в м. Херсон підключений до глобальної мережі Інтернет по оптоволоконному кабелю, який належить ПрАТ «Київстар». Підключення каналу 10Мбит/с ця послуга являється резервним забезпеченням постійного зв’язку (обладнання налаштовано в режимі «гарячий резерв») що дозволяє в цілодобовому безперервному режимі зв’язку приймати, обробляти і передавати диспетчерами прийому викликів до диспетчерів напрямку звернення пацієнтів та передачі до виїзного медичного персоналу. Рухомий зв’язок Система обслуговування заявок на екстрену медичну допомогу передбачає необхідність передавання інформації про виклик до обраної бригади. Для цього проектом передбачено оснащення кожної бригади мобільними терміналами з двома sim-картками від різних операторів рухомого зв’язку. ПрАТ «Київстар» є одним із лідерів в сегменті послуг передавання даних для корпоративних клієнтів, володіє волоконно-оптичною мережею, має власну службу технічної підтримки, у складі якої знаходяться аварійні бригади, які забезпечені автотранспортом, а також має особистий виділений номерний ресурс. Найбільш широке покриття 3G Інтернету на території Херсонській області має оператор ПрАТ «Київстар». Зміна існуючого оператора ПрАТ «Київстар» на іншого можливого оператора телекомунікацій призведе до виникнення негативних наслідків, які пов’язані зі значними фінансовими витратами бюджетних коштів, адміністративних зусиль та тривалого часу для налагодження і адміністрування системи зв’язку. У період такого налагодження можливо очікувати будь які технічні або фінансові непорозуміння, які узгоджуються на протязі тривалого часу, що неможливо при цілодобовій роботі оперативно-диспетчерської службі КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР.
Очікувана вартість:
96 000.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴96 000.00 Телекомунікаційні послуги ПрАТ «Київстар»