-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Торги не відбулися
1 500 452.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 503.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 503.00 UAH
Номер:
1bc3d986021c4dbca2ddd7ed932dc778
Внутрішній номер закупівлі:
5160962
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-06-03-002148-c
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
34695981
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
1 500 452.20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
7 503.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
7 502.00 UAH
Період уточнення:
03.06.2020 12:27 - 15.06.2020 10:00
Період прийому пропозицій:
03.06.2020 12:27 - 25.06.2020 10:00
Умови оплати:
інша подія - 30%
- Подіяінша подія
- ОписРозрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях20 робочі дні
інша подія - 70%
- Подіяінша подія
- ОписПоточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»
×
-
Код ЄДРПОУ:
20016760
-
Контактна особа:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»» +380683528421 a.milka1602@gmail.com http://www.ukrinterm.com.ua
-
Адреса:
Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Петра Запорожця, 307-а, м. Біла Церква, Україна, 09114
Початкова пропозиція
1 491 417.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 491 417.60 UAH з ПДВ
Документи
9
Скарги
0