• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 (талони)

Торги відмінено

55 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Номер: b6807649b4d24014a18e061cd7812c9c
Внутрішній номер закупівлі: 5125192
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-29-004803-b   
Замовник: Сумська районна рада
Контактна особа: Радченко Лариса 380542612222 larisa.radchenko.88@ukr.net http://sumyrayrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 55 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 275.00 UAH
Період уточнення: 29.05.2020 16:07 - 03.06.2020 17:00
Період прийому пропозицій: 03.06.2020 17:00 - 11.06.2020 17:00
Аукціон: з 12.06.2020 12:46
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бензин А-95 (талони)
Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
Кількість 2500 літр
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 97 На карті

Інформація про скасування

Номер: 7e75eae5a9d34b63bd9d1f1ee71ca860
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: 29 травня 2020 року о 16 год. 09 хв. Сумською районною радою було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі по предмету закупівлі Бензин А-95 (талони) номер закупівлі UA-2020-05-29-004803-b, тривалість періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено 3 робочі дні та становив до 03 червня 2020 р. 17 год. 00 хв. Відповідно до абзацу 1 та 2 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника 03 червня 2020 р. о 14 год. 31 хв. до районної ради, як замовника, звернувся учасник із запитанням, чи можливо внести зміни до проєкту Договору, який викладено в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (звернення додається). Абзацом 3 частини 7 статті 14 цього Закону передбачено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тобто, Замовник повинен був надати роз’яснення на звернення учаснику спрощеної закупівлі протягом наступного робочого дня, а саме 04 червня 2020 року. Після 17 год. 01 хв. 03 червня поточного року закупівля перейшла на період подачі пропозицій, що унеможливило надання відповіді учаснику на запитання в поточному статусі. Беручи до уваги дану ситуацію, нам, як замовнику, для уникнення відповідальності за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, доведеться відмінити спрощену закупівлю в системі Прозорро. Для запобігання такої ситуації районна рада звернулися до ДП «Прозорро» (лист № 02-04/276 від 04.06.2020 р.) з вимогою привести у відповідність до вимог чинного законодавства України технічну роботу системи Прозоро для уникнення подальших непорозумінь при проведенні закупівель на майданчику Е-тендер.
Дата опублікування: 04.06.2020 17:06
Дата виконання: 04.06.2020 17:09
Статус:
Виконано