-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”
Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Торги відмінено
10 736 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 736.17 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 736.17 UAH
Номер:
8b23a5733ed140b3a4b34076a70a777b
Внутрішній номер закупівлі:
5079436
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-05-25-001579-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40199749
-
Адреса:
64604, Україна, Харківська область, місто Лозова, Машинобудівників 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кащей Мирослава Ігорівна +380504026095 buhlozcrl@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
10 736 166.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
10 736.17 UAH
Період уточнення:
25.05.2020 16:27 - 31.05.2020 16:32
Період прийому пропозицій:
25.05.2020 16:27 - 10.06.2020 16:32
Аукціон:
11.06.2020 11:39 - 11.06.2020 12:00
Період кваліфікації:
з 11.06.2020 12:00
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
- Подіявиконання робіт
- ОписПеред початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не меньше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях30 календарні дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписПроміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
виконання робіт - 5%
- Подіявиконання робіт
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.03.2021
Місце постачання
64662, Україна, Харківська область, Лозівський район, село Катеринівка, вул.Живописна, 42
На карті
Інформація про скасування
Номер:
44ab0f4ffe024456bf0dd4c470f76d78
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-25-001579-a п.14, п.15 замовником не вказані розмір та вид забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагається у тендерній документації відповідно розділу ІІІ частини 2 у вигляді електронної банківської гарантії сумою 40000 грн . Усунути порушення замовник не має змоги, тому відміняє тендер.
Період оскарження:
28.07.2020 16:02 - 08.08.2020 00:00
Дата опублікування:
28.07.2020 16:02
Дата виконання:
08.08.2020 00:02
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК"
Оскарження: 18.06.2020 11:09 - 29.06.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30712971
-
Контактна особа:
Кулик Станіслав Анатолійович +380501358086 rempsts2019@gmail.com
-
Адреса:
64600, Україна, Харківська область, місто Лозова, ПРОВУЛОК КРАСНОПАРТИЗАНСЬКИЙ буд. 1/2
Оскарження: 18.06.2020 11:09 - 29.06.2020 00:00
Початкова пропозиція
9 043 753.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 043 753.00 UAH з ПДВ
Документи
59
Скарги
0
ТОВ "АВЛЕН"
Оскарження: 23.06.2020 09:21 - 04.07.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
37875055
-
Контактна особа:
Олександр Павленко +380503234285 avlen@ukr.net
-
Адреса:
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 111 А, офіс 13-4
Оскарження: 23.06.2020 09:21 - 04.07.2020 00:00
Початкова пропозиція
10 290 665.91 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 290 665.91 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
28.07.2020 12:09
Документи
25
Скарги
2