• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Помічнянської міської ради Кіровоградської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41765931. 4. Місцезнаходження замовника: 27030, Кіровоградська обл., Добровеличківський р-н, м. Помічна, вул. Гагаріна, буд. 65-Б. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шаповал Вікторія Валеріївна, секретар тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради, e-mail: osvita_torgi5@ukr.net, тел. +380992550499. 6. Вид предмета закупівлі: роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Помічнянської міської ради Кіровоградської області». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Кіровоградська обл., Добровеличківський р-н, м. Помічна, вул. Виноградна, буд. 107. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 119 123,20 грн. (шість мільйонів сто дев’ятнадцять тисяч сто двадцять три грн. 20 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету – 3 508 342,40 грн. (три мільйони п’ятсот вісім тисяч триста сорок дві грн. 40 коп.), кошти місцевого бюджету - 2 610 780,80 грн. (два мільйони шістсот десять тисяч сімсот вісімдесят грн. 80 коп.) 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 191, 23 грн. (шістдесят одна тисяча сто дев’яносто одна грн. 23 коп.) – 1 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «22» травня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.), визначеній цим пунктом цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок: UA 448201720355159009005030814, одержувач: Замовник – Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради, код ЄДРПОУ 41765931. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Перевірку електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення цінової пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження – Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради, 27030, Кіровоградська обл., Добровеличківський р-н, м. Помічна, вул. Гагаріна, буд. 65-Б ”; назву банку бенефіціара– його назву та адресу Управління державної казначейської служби України у Добровеличківському районі, вулиця Шевченка, 134А, Добровеличківка, Кіровоградська область, 27000; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___________ 20___ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені у цьому пункті цього розділу тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення цінової пропозиції. Розмір забезпечення цінової пропозиції складає: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги не відбулися

6 119 123.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 191.23 UAH
Номер: 91018122ec5f4294a7861c655099e324
Внутрішній номер закупівлі: 4949216
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-06-002587-a   
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради
Контактна особа: Шаповал Вікторія Валеріївна +380525327331 osvita_torgi5@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 6 119 123.20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 61 191.23 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 30 000.00 UAH
Період уточнення: 06.05.2020 17:03 - 12.05.2020 00:00
Період прийому пропозицій: 06.05.2020 17:03 - 22.05.2020 00:00
Аукціон: 22.05.2020 15:16 - 22.05.2020 16:07
Період кваліфікації: 22.05.2020 16:07 - 01.06.2020 17:09
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Помічнянської міської ради Кіровоградської області»
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 27030, Україна, Кіровоградська область, Добровеличківський р-н, м. Помічна, вул. Виноградна, буд. 107 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "АРАКА"

Оскарження: 26.05.2020 16:24 - 06.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 4 895 298.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 407 808.76 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.05.2020 16:24
Документи 8
Скарги 2
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Оскарження: 01.06.2020 16:11 - 12.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 4 950 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 470 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.06.2020 16:11
Документи 11
Скарги 0
ТОВ Новий будівельний стандарт

Оскарження: 01.06.2020 16:39 - 12.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 5 680 226.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 500 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.06.2020 16:39
Документи 28
Скарги 0
Приватне підприємство "Домострой-О"

Оскарження: 01.06.2020 16:45 - 12.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 5 520 249.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 850 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.06.2020 16:45
Документи 49
Скарги 0
ТОВ ПКП "Евіс"

Оскарження: 01.06.2020 16:56 - 12.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 5 650 027.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 265 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.06.2020 16:56
Документи 29
Скарги 0
ПП СТАЛЬМОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ

Оскарження: 01.06.2020 17:00 - 12.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 6 050 648.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 927 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.06.2020 17:00
Документи 12
Скарги 1
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Оскарження: 01.06.2020 17:09 - 12.06.2020 00:00
Початкова пропозиція 6 069 116.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 945 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.06.2020 17:09
Документи 6
Скарги 0