-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція будівлі ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів та будівлі майстерні за адресою: вул. Корольова, 10 в м. Авдіївка Донецької області" (продовження робіт)
Клас наслідків - СС2. Строк виконання робіт за проектом - 365 календарних днів
Завершена
76 028 794.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 280 863.83 UAH
мін. крок: 3% або 2 280 863.83 UAH
Номер:
aa5be89ce9d24acfa28f930f70e71ec7
Внутрішній номер закупівлі:
4878140
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-04-17-009817-b
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26503980
-
Адреса:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дмитро Віталійович Михайлюк +380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
76 028 794.22 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
2 280 863.83 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
305 000.00 UAH
Період уточнення:
17.04.2020 16:38 - 23.04.2020 23:00
Період прийому пропозицій:
17.04.2020 16:38 - 03.05.2020 23:00
Аукціон:
04.05.2020 15:25 - 04.05.2020 15:46
Період кваліфікації:
04.05.2020 15:46 - 08.05.2020 15:00
Період завантаження договору:
08.05.2020 15:00 - 28.05.2020 15:00
Умови оплати:
інша подія - 30%
- Подіяінша подія
- Опис«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях360 календарні дні
інша подія - 65%
- Подіяінша подія
- ОписОплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 робочі дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписЗамовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Реконструкція будівлі ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів та будівлі майстерні за адресою: вул. Корольова, 10 в м. Авдіївка Донецької області" (продовження робіт)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП "Юг-Сервіс"
Оскарження: 08.05.2020 15:00 - 19.05.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30868099
-
Контактна особа:
Павел +380955860367 ygcomp@ukr.net
-
Адреса:
85635, Україна, Донецька область, Марьинка, ул. Калинина, 34
Оскарження: 08.05.2020 15:00 - 19.05.2020 00:00
Початкова пропозиція
76 025 794.22 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
76 025 794.22 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.05.2020 15:00
Документи
23
Скарги
0
ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40453359
-
Контактна особа:
Харанфіль Едуард Юрійович +380501629393 bwtrading@ukr.net
-
Адреса:
85612, Україна, Донецька область, Курахове, пр-т Миру, 27
Початкова пропозиція
76 026 650.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
76 026 650.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
22
Скарги
0
Контракти
Номер:
fa76e34c715743f19f6a7eed3358e0a2
Ідентифікатор договору:
UA-2020-04-17-009817-b-b1
Постачальник:
ПП "Юг-Сервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30868099
-
Контактна особа:
Павел +380955860367 ygcomp@ukr.net
-
Адреса:
85635, Україна, Донецька область, Марьинка, ул. Калинина, 34
Номер договору:
35 б-20
Сума договору:
62 530 994.89 UAH з ПДВ
Сума договору:
52 109 162.41 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.05.2020 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання:
19.05.2020 14:33
Статус:
Виконаний