• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ.)

Завершена

178 080.00 UAH без ПДВ
Номер: f4d4fe363e8340239b25ecc9fd01aa93
Внутрішній номер закупівлі: 4872018
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-002177-c   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Кришталь Світлана Михайлівна +380974575730 ocvita.buh@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: Попередньо Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги по предмету закупівлі – ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ.), але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур. За результатами проведених процедур сформовані звіти про результати за номерами: UA-2020-03-13-002706-b; UA-2020-02-25-002890-a. Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі. Так, ст. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору по предмету закупівлі – ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ.) поставить під загрозу безперебійне виконання обов’язків покладених на Замовника, приведе до невиконання приписів та норм згідно чинного законодавства. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі – ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ.). Враховуючи вище наведене, Замовником було запрошено учасника, який займається відповідним видом діяльності – ФО - П Мірка Сергій Богданович Переговори проведено з ФО - П Мірка Сергій Богданович. Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід виконання аналогічних договорів, відповідних працівників, матеріально – технічну базу, що дає можливість надати послуги вчасно та якісно. В результаті проведених переговорів Замовником та Учасником на закупівлю погоджено наступні параметри для укладення договору: Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ.) обсяг надання послуг. 1 послуга (ОБ'ЄМ НАДАННЯ ПОСЛУГИ – 8904 ДІТОДНІВ) Місце надання послуг. Львівська область, ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А Строк надання послуг. 31.12.2020 року Найменування учасника з яким проведено переговори: ФО - П Мірка Сергій Богданович реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори 2502307697 місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори, телефон. вул. Ст. Бандери, 291, Пустомитівський район, село Борщовичі, Львівська область, Україна, 81124, тел.. 0688881689 Ціна пропозиції: 178080 грн. без ПДВ (вартість 1 – го дітодня 20 грн. без ПДВ) Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Надання послуг здійснюється на підставі Договору про закупівлю. Окрім того, учасник подав документи, які були визначенні та встановленні Замовником у запрошенні до переговорів (відповідно до вимого тендерної документації), а саме: Пропозиція на участь у переговорній процедурі закупівлі; Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону(Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази за предметом закупівлі для виконання даного виду послуг; Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, дати проходження останнього медичного огляду; Особові медичні книжки персоналу відповідно до вимог чинного законодавства (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі; Протокол про проходження гігієнічного навчання працівників за 2019р.; Звіт 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Н-д. квитанція про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) за 3 кв. 2019р.; Довідка складена та підписана учасником, про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах у період 2017, 2018 років з додаванням не менше двох договорів (один за 2017 рік і один за 2018 рік), а також позитивні листи-відгуки); Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; Технічне завдання та перелік документів (меню); Проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації; Інші документи (документи,які підтверджують - систему оподаткування, документи, які підтверджують право на підпис пропозиції та договору, лист про відсутність санкцій, згода на обробку персональних даних). Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-03-13-002706-b; 3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-02-25-002890-a.
Очікувана вартість: 178 080.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. (ОБ'ЄМ НАДАННЯ ПОСЛУГИ – 8904 ДІТОДНІВ)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 81150, Україна, Львівська область, ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФО - П Мірка Сергій Богданович

Оскарження: 17.04.2020 14:51 - 28.04.2020 00:00
Ціна пропозиції 178 080.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.04.2020 14:51
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: c216c0a83fe548b4be76c841b06c79e7
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-17-002177-c-b1
Постачальник: ФО - П Мірка Сергій Богданович
Номер договору: 6
Сума договору: 212 700.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.05.2020 00:00 - 31.03.2021 23:59
Дата підписання: 06.05.2020 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
pdf
Мірка.pdf
pdf
Мiрка_дод_угода-2.pdf
pdf
Мiрка_дод_угода-3.pdf
pdf
ДОДАТКОВА УГОДА МІРКА.pdf
p7s
sign.p7s