• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Робочі рукавиці

Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Учасник Закупівлі надає зразок товару, який він пропонує, до завершення Періоду уточнень. 5. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 4. Статут (для юридичної особи). 5. Паспорт (для фізичних осіб ). 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару. Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.

Завершена

49 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 499.00 UAH
Номер: dd8407bd0d714d9687d4481bc084449f
Внутрішній номер закупівлі: 4783058
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-08-001888-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 18141000-9 Робочі рукавиціАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 900.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 499.00 UAH
Період уточнення: 08.04.2020 15:48 - 09.04.2020 16:00
Період прийому пропозицій: 09.04.2020 16:00 - 10.04.2020 16:00
Аукціон: 13.04.2020 14:51 - 13.04.2020 15:12
Період кваліфікації: 13.04.2020 15:12 - 13.04.2020 16:04
Період завантаження договору: 13.04.2020 16:04 - 03.05.2020 16:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Робочі рукавиці
Код ДК 021:2015: 18141000-9 Робочі рукавиці
Кількість 4080 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Фрунзе, 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА

Оскарження: 13.04.2020 16:03 - 15.04.2020 16:03
Початкова пропозиція 40 943.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
40 943.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.04.2020 16:03
Документи 9
Скарги 0
ТОВ "Епіцентр К"

Оскарження: 13.04.2020 16:04 - 15.04.2020 16:04
Початкова пропозиція 48 470.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
48 470.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.04.2020 16:04
Документи 26
Скарги 0

Контракти

Номер: fb7d2b70e4da4e3f97fac8d4b1a5b65e
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-08-001888-a-a2
Постачальник: ТОВ "Епіцентр К"
Номер договору: 165
Сума договору: 48 470.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 40 392.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 17.04.2020 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 165 від 17.04.2020 року.pdf