• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальний робочий одяг

Вимоги до предмету закупівлі: Костюм (куртка + брюки) – 210 шт. Строк поставки товару на протязі 10 робочих днів з дня підписання договору. Для уточнення та ознайомлення із зразками одягу, з вимогами щодо фасону, якості та інших технічних вимог до одягу Учасники звертаються за місцезнаходженням Замовника. До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають замовнику зразки одягу, що ними пропонується у закупівлі. Розглядаються пропозиції виробників або офіційних представників. Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. 4. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір із Замовником протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Свідоцтво (витяг) платника ПДВ. 2. Свідоцтво (витяг) про державну реєстрацію. 3. Статут . 4. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, банківських реквізитів для оплати Товар, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 5. Документ (-и), що підтверджує якість матеріалів з яких виробляється товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. 6. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 7. Довідку в довільній формі , в якій зазначається наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва Товару та перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників, які офрмлені на підприємстві. Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою. Пропозиції учасників, які в попередніх господарських відносинах порушили свої зобов’язання прийматися до розгляду не будуть та не можуть бути визнані переможцем (на підставі ст..236 ГК).

Завершена

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Номер: 1be4f2c007474f37a234eecd52ee1d8c
Внутрішній номер закупівлі: 4760347
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-03-001837-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одягАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 199 500.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 995.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2020 15:32 - 08.04.2020 15:40
Період прийому пропозицій: 08.04.2020 15:40 - 10.04.2020 15:40
Аукціон: 13.04.2020 13:10 - 13.04.2020 13:31
Період кваліфікації: 13.04.2020 13:31 - 14.04.2020 16:23
Період завантаження договору: 14.04.2020 16:23 - 04.05.2020 16:23
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спеціальний робочий одяг
Код ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Кількість 210 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Фрунзе, 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕЛТА"

Оскарження: 14.04.2020 16:22 - 16.04.2020 16:22
Початкова пропозиція 111 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
111 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
14.04.2020 16:22
Документи 13
Скарги 0
ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП"

Оскарження: 14.04.2020 16:23 - 16.04.2020 16:23
Початкова пропозиція 198 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
198 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.04.2020 16:23
Документи 11
Скарги 0

Контракти

Номер: 64ec9d60d3bb48a881a59cff87028d41
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-03-001837-a-a1
Постачальник: ТОВ "СЕДЛЕКС ГРУП"
Номер договору: 158
Сума договору: 198 450.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 165 375.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 16.04.2020 16:25
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 158 від 16.04.2020 року.pdf