• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з технічного нагляду за суднами

Послуги з технічного нагляду за суднами за кодом ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» Одиниця виміру: нормо-година. Місце надання послуг: За місцезнаходженням плавзасобів Замовника.

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 35352ca8a2c44c3f9059db2295a5a558
Внутрішній номер закупівлі: 4743156
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-01-001290-a   
Замовник: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович 380487744240 r.karauh@sar.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженеріїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування умови застосування: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": - п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону (відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи); - п. 5 ч.2 ст. 35 Закону (потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням). Експлуатація суден флоту КП «МПРС» вже знаходиться під технічним наглядом Державного підприємства «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» (далі ДП «КТ РСУ»), яке утворено Постановою КМУ від 08.06.1996 № 814 «Про вдосконалення технічного, класифікаційного і судноплавного нагляду на морському і річковому транспорті», що підтверджується відповідними судновими документами (Класифікаційне свідоцтво, Обмірне свідоцтво, Свідоцтво про запобігання забруднення нафтою, сміттям та атмосфери, стічними водами тощо). Зміна КТ для здійснення технічного нагляду за експлуатацією суден флоту КП «МПРС» тягне за собою додаткові витрати на проведення рекласифікації 100% плавзасобів підприємства, відповідно до встановлених Правил нового КТ, з проведенням відповідних класифікаційних оглядів, проведення сертифікації та ухвалення використання в експлуатації суднових механізмів з заміною всіх наявних суднових документів, що є обов’язковими умовами будь якого нового КТ. Додатковою причиною відсутності альтернативи ДП «КТ РСУ» є: а) на суднах КП «МПРС» р/с «Сапфір» побудови 1988 (м. Ярославль) року та рейдового катеру ПРК-06 побудови 1960 року (м. Ленінград) встановлено суднове обладнання виробництва колишнього СРСР: головні двигуни 5-2Д 42 (м. Коломна, СРСР), 6ЧСП 23/30 (завод «Двигатель Революции», СРСР), дизель-генератори, шпилі, брашпилі та інше обладнання побудовано за Правилами та під наглядом колишнього Регістра СРСР (правонаступниками колишнього Регістра СРСР є Регістр судноплавства України та Російський регістр судноплавства). Ці судна і обладнання на них сертифіковані колишнім Регістром СРСР і не мають схвалення та не проходили сертифікацію КТ членів МАКО (Международная ассоциация классификационных обществ, MAKO (англ. International Association of Classification Societies, IACS) - міжнародне об'єднання класифікаційних товариств, що ставить собі за мету вироблення стандартів і правил у відношенні забезпечення безпеки морських перевезень) відповідно до технічних вимог та правил. б) Ці судна при переведенні під нагляд іншого Класифікаційного товариства підлягають проведенню рекласифікації відповідно до правил встановлених виключно цими товариствами та в подальшому експлуатацію за встановленими правилами цих товариств; в) Правила експлуатації та проведення технічного обслуговування суднового обладнання та механізмів (відповідно пункту а) мають розбіжності від правил експлуатації та проведення технічного обслуговування сертифікованого суднового обладнання та механізмів зарубіжних виробників по методам та технологіям. Єдиним альтернативним, по технічним питанням нагляду за експлуатацією суден побудованим в колишньому СРСР, є Російський морський Регістр судноплавства, але на підставі вимог до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII, приписів абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також вимог Указу Президента України № 63/2017 від 15.03.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі, який не може бути задіяний для здійснення нагляду за експлуатацією суден КП«МПРС». До того ж в Угодах від 15.08.2017 між Міністерством інфраструктури України та іноземними КТ: «Бюро Веритас Марин энд офшор САС» (далі – BV) і «Американським бюро судноплавства» (далі – ABS) «Про делегування повноважень на надання послуг за дорученням Адміністрації з огляду і сертифікації суден, зареєстрованих в Україні» у пункті 1.3. (предмет та сфера застосування) чітко вказано, що «ця Угода застосовується до суден, що зареєстровані або планується до реєстрації у Державному судновому реєстрі України та класифіковані Визнаною організацією». А судна КП «МПРС» вже класифіковані ДП «КТ РСУ» відповідно до частини першої Статті 22. (Технічний нагляд за морськими суднами) Кодексу торговельного мореплавства України. Тобто судна КП «МПРС» не класифіковані а ні BV, а ні ABS. Зміна ж Класифікаційного товариства призведе до додаткових фінансових витрат та тимчасового виведення суден з експлуатації для класифікації суден новим Класифікаційним товариством в обсязі первісного для переоформлення усіх суднових документів, що вимагаються ст.35 Кодексу торговельного мореплавства. А відповідно наказу Мінінфраструктури України (МІУ) (щодо реалізації вимог глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74 та Кодексу ОСПЗ з морської безпеки) від 26.07.2016 № 250 «Про покладання обов'язків на визнані організації у сфері охорони суден та портових засобів на морі» лише ДП «КТ РСУ» є визнаною організацією у сфері охорони суден та портових засобів на морі, та має наступні повноваження: (Див. Додаток до наказу МІУ від 26.07.2016 № 250) «2. Обов’язки державного підприємства «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України»: 1) розгляд та схвалення планів охорони суден, поправок до них; 2) перевірка суден на відповідність вимогам глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74 та Кодексу ОСПЗ; 3) видача та підтвердження Міжнародних свідоцтв з охорони суден, а також видача Тимчасових міжнародних свідоцтв з охорони суден.» При цьому зауважуємо, що у зв’язку з наказом МІУ від 26.07.2016 № 250 у вищезгаданих Угодах з BV та ABS, в загалі не передбачене (див. Додатки 1 до вищезазначених Угод) повноваження щодо перевірки суден на відповідність вимогам глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74 та Кодексу ОСПЗ та видача відповідник свідоцтв від імені України. Крім того ж у вищезгаданих Угодах з BV та ABS, не передбачене повноваження у повному обсязі з схвалення документації про Міжнародну вантажну марку та видача і підтвердження Міжнародного свідоцтва про звільнення для вантажної марки (див. рядки 5.1. та 5.2. Додатків 1 до вищезазначених Угод). Тобто навіть, якщо буде укладено договір з технічного нагляду з іншим класифікаційним товариством, то у будь-якому разі треба також додатково обов’язково укладати договір з ДП «КТ РСУ» на надання послуг з: 1) розгляду та схвалення планів охорони суден, поправок до них; 2) перевірки суден на відповідність вимогам глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74 та Кодексу ОСПЗ; 3) видачі та підтвердження Міжнародних свідоцтв з охорони суден, а також видача Тимчасових міжнародних свідоцтв з охорони суден, а також на видачу свідоцтва про вантажну марку. Отже виходячи з вищевказаного переговорна процедура закупівлі застосовується на підставі: - пункт 5 частини 2 статті 35 Закону, як «…потребу здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника...» - пункт 2 частини 2 статті 35 Закону та наказу МІУ від 26.07.2016 № 250, а також аналізу вищезгаданих Угод з BV та ABS, у будь-якому разі КП «МПРС» має укладати договір ще й з ДП «КТ РСУ», як з постачальником, якому не має альтернативи по деяким питанням з конвенційного нагляду.
Очікувана вартість: 360 000.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду за суднами
Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість 2164.75 година
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Державне підприємство "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України"

Оскарження: 01.04.2020 14:05 - 12.04.2020 00:00
Ціна пропозиції 359 989.27 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.04.2020 14:09
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: e7949633a86041a38d4fb5445bb99bfa
Ідентифікатор договору: UA-2020-04-01-001290-a-c1
Постачальник: Державне підприємство "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України"
Номер договору: 123-315-20 / 62-В-20
Сума договору: 359 989.27 UAH з ПДВ
Сума договору: 299 991.06 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 14.04.2020 11:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір з Регістром 123-315-20___62-В-20 від 14.04.2020.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s