-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт даху Вишнянської ЗОШ І-ІІ ступенів в с.Вишня Городоцького району Львівської області
Завершена
477 375.99
UAH без ПДВ
Номер:
4960fb9b382740ba84980b33d4afe6b8
Внутрішній номер закупівлі:
4712012
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-03-26-000368-c
Замовник:
Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02144594
-
Адреса:
81500, Україна, Львівська область, Horodok, 16 Dzherelna St
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com http://osvita-horodok.lviv.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
477 375.99 UAH без ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник вправі оплачувати тільки ті фактично виконані роботи, які підтверджені даними авторського та технічного нагляду. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. Додаткові роботи, що виконані Підрядником без попереднього узгодження з Замовником і непередбачені цим договором, не оплачуються. Роботи, при виконанні яких допущено відхилення від проектно-кошторисної документації чи порушення діючих норм і правил, оплачуються після усунення відхилень і порушень в порядку передбаченому Договором. Додаткові витрати при здачі-прийманні об'єкта, що зумовлені незадовільним виконанням зобов'язань, порушення умов Договору покриваються за рахунок винної сторони. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються зі всіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні. Замовникздійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів з моменту виконання робіт. Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт даху Вишнянської ЗОШ І-ІІ ступенів в с.Вишня Городоцького району Львівської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.08.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП "Обрій"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22344378
-
Контактна особа:
Рибко Б В 03239215236
-
Адреса:
82168, Україна, Львівська область, с.Нижні Гаї, Дрогобицький район
Ціна пропозиції
477 375.99 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.03.2020 11:33
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
529f7632d6234afcb4bf351875238070
Ідентифікатор договору:
UA-2020-03-26-000368-c-b1
Постачальник:
ПП "Обрій"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22344378
-
Контактна особа:
Рибко Б В 03239215236
-
Адреса:
82168, Україна, Львівська область, с.Нижні Гаї, Дрогобицький район
Номер договору:
020-80
Сума договору:
477 375.99 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.03.2020 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання:
25.03.2020 00:00
Статус:
Підписаний