-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт дошкільного закладу №2 в м.Городок Городоцького району Львівської області
Завершена
187 444.20
UAH з ПДВ
Номер:
ac4d242a28f241bc94c263a582472196
Внутрішній номер закупівлі:
4694692
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-03-24-000308-c
Замовник:
Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
02144594
-
Адреса:
81500, Україна, Львівська область, Horodok, 16 Dzherelna St
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com http://osvita-horodok.lviv.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
187 444.20 UAH з ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник вправі оплачувати тільки ті фактично виконані роботи, які підтверджені даними авторського та технічного нагляду. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. Додаткові роботи, що виконані Підрядником без попереднього узгодження з Замовником і непередбачені цим договором, не оплачуються. Роботи, при виконанні яких допущено відхилення від проектно-кошторисної документації чи порушення діючих норм і правил, оплачуються після усунення відхилень і порушень в порядку передбаченому Договором. Додаткові витрати при здачі-прийманні об'єкта, що зумовлені незадовільним виконанням зобов'язань, порушення умов Договору покриваються за рахунок винної сторони. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються зі всіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні. Замовникздійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів з моменту виконання робіт. Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. При виникненні бюджетних зобов'язань оплата за викон
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт дошкільного закладу №2 в м.Городок Городоцького району Львівської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТзОВ Будресурс ІГ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35562693
-
Контактна особа:
Пилипчак Іван Михайлович 068 969 7484
-
Адреса:
79040, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Патона, 2/5-63
Ціна пропозиції
187 444.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.03.2020 11:04
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
4cc658727a404356a7927c682daaff58
Ідентифікатор договору:
UA-2020-03-24-000308-c-a1
Постачальник:
ТзОВ Будресурс ІГ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35562693
-
Контактна особа:
Пилипчак Іван Михайлович 068 969 7484
-
Адреса:
79040, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Патона, 2/5-63
Номер договору:
7
Сума договору:
187 444.20 UAH з ПДВ
Сума договору:
156 203.50 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.03.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання:
23.03.2020 00:00
Статус:
Підписаний