• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

придбання канцелярських виробів

Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару (згідно накладної) протягом 7 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 5 банківських днів з моменту отримання фінісування. Товар поставляється за місцем фактичного розташування Замовника (за адресою до під'їдзу). Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін. Договір укладається не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Переможець за результатами аукціону надає необхідну для кваліфікації інформації Замовнику протягом 1 робочого дня з часу оголошення результатів реверсійного аукціону

Завершена

14 554.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 250.00 UAH
Номер: 2d923ea0886d4c88b04c8ad851aa45c4
Внутрішній номер закупівлі: 467573
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-07-000406-c   
Замовник: Управління соціального захисту населення Лівобережного району Маріупольськоії міської ради
Контактна особа: Стригунов Віктор Олексійович 380629223132 1413uszn@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 14 554.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 07.11.2016 12:07 - 10.11.2016 16:00
Період прийому пропозицій: 11.11.2016 08:00 - 15.11.2016 17:00
Аукціон: 16.11.2016 12:51 - 16.11.2016 13:36
Період кваліфікації: 16.11.2016 13:36 - 01.12.2016 13:13
Період завантаження договору: 30.11.2016 15:54 - 20.12.2016 15:54

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴14 554.00 придбання канцелярських виробів