-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання для ЦБ №2
Торги відмінено
35 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 355.60 UAH
мін. крок: 1% або 355.60 UAH
Номер:
306b9e502b5e420eb1de5c8625c48190
Внутрішній номер закупівлі:
4601231
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-03-05-003585-b
Замовник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02141532
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, м. Винница, вул. Соборна, 59
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Богдан Білоконний +380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
35 560.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
355.60 UAH
Період уточнення:
05.03.2020 16:42 - 10.03.2020 17:00
Період прийому пропозицій:
10.03.2020 17:00 - 12.03.2020 18:00
Період кваліфікації:
з 12.03.2020 18:03
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 днів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі, через Централізовану бухгалтерію № 2 департаменту освіти Вінницької міської ради. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До накладної додаються інші документи, передбачені умовами Договору, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Замовник бере на себе зобов’язання, щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження кошторисних призначень належним чином та в рамках фактичних надходжень коштів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп’ютерне обладнання для ЦБ №2
Кількість
28 штуки
Період постачання
до 10.04.2020
Інформація про скасування
Номер:
49ad27d319c145d1bf54600168ba07e9
Опис причини скасування:
Скасувати допорогову закупівлю за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для ЦБ №2), у зв'язку із допущенням технічної помилки під час оприлюднення Закупівлі.
Дата опублікування:
18.03.2020 17:22
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23101784
-
Контактна особа:
Гребінський Владислав Альбертович +380432551055 ukrspecpostavka@gmail.com
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Київська, 14
Початкова пропозиція
32 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
32 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Документи
22
Скарги
0