• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 016:2010 – 31.01.12 (Меблі конторські / офісні дерев’яні); ДК 021:2015 – 39130000-2 (Офісні меблі)

Вимоги про закупівлю викладені в додатку №1 до оголошення

Завершена

49 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Номер: 44f1706adbe0497bbc6dc93d475dc5ff
Внутрішній номер закупівлі: 459810
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-28-001127-c   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Назаренко Жанна Георгіївна 380444267203 4267203@Ukr.net http://obolon.kievcity.gov.ua/content/upravlinnya-zhytlovokomunalnogo-gospodarstva.html
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 49 900.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 28.11.2016 16:42 - 29.11.2016 17:00
Період прийому пропозицій: 30.11.2016 09:00 - 01.12.2016 14:00
Період кваліфікації: 01.12.2016 14:01 - 02.12.2016 16:32
Період завантаження договору: 01.12.2016 14:01 - 21.12.2016 14:01

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴49 900.00 Офісні меблі(комплекти)