• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланкова продукція

Бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» (формат аркушу бланка – А5) - 500 (п’ятсот) шт.; бланк «Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі» - 2 000 (дві тисячі) шт.; бланк «Довідка про право на отримання пільг» (розмістити на аркуші паперу формату А4 два бланки заяви) - 500 (п’ятсот) шт.; бланк «Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг» (3 сторінки на 2 аркушах, 1, 2 сторінки – двосторонні) – 5 000 (п’ять тисяч) шт.; бланк «Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії» (3 сторінки на 2 аркушах, 1, 2 сторінки – двосторонні) – 5 000 (п’ять тисяч) шт.; бланк «Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ «Ощадбанк»» (3 сторінки на 2 аркушах, 1, 2 сторінки – двосторонні) – 5 000 (п’ять тисяч) шт.

Завершена

9 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45.00 UAH
Номер: 457e6d34881c4238a253d6c685500bb7
Внутрішній номер закупівлі: 4552160
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-26-000300-b   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 45.00 UAH
Період уточнення: 26.02.2020 12:04 - 01.03.2020 12:09
Період прийому пропозицій: 01.03.2020 12:09 - 03.03.2020 12:09
Аукціон: 04.03.2020 12:22 - 04.03.2020 13:13
Період кваліфікації: 04.03.2020 13:13 - 05.03.2020 11:29
Період завантаження договору: 04.03.2020 13:13 - 24.03.2020 13:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланкова продукція (бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» (формат аркушу бланка – А5) - 500 (п’ятсот) шт.; бланк «Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі» - 2 000 (дві тисячі) шт.; бланк «Довідка про право на отримання пільг» (розмістити на аркуші паперу формату А4 два бланки заяви) - 500 (п’ятсот) шт.; бланк «Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг» (3 сторінки на 2 аркушах, 1, 2 сторінки – двосторонні) – 5 000 (п’ять тисяч) шт.; бланк «Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії» (3 сторінки на 2 аркушах, 1, 2 сторінки – двосторонні) – 5 000 (п’ять тисяч) шт.; бланк «Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ «Ощадбанк»» (3 сторінки на 2 аркушах, 1, 2 сторінки – двосторонні) – 5 000 (п’ять тисяч) шт.)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 18000 штуки
Період постачання 10.03.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1) На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"

Оскарження: 04.03.2020 13:13 - 10.03.2020 11:29
Початкова пропозиція 5 825.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.03.2020 11:29
Документи 11
Скарги 0
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 6 670.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
Початкова пропозиція 5 665.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 665.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
Початкова пропозиція 6 768.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ
Початкова пропозиція 6 775.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 659.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 9
Скарги 0
ФОП Волошко Марина Олександрівна
Початкова пропозиція 6 850.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 850.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 25
Скарги 0
ТОВ "РЕПРОЦЕНТР-ЗАХІД"
Початкова пропозиція 8 930.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 930.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: 9933fec8db3641f6a591b04124b02fd2
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-26-000300-b-a1
Постачальник: ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
Номер договору: 81
Сума договору: 5 150.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.03.2020 11:29 - 31.12.2020 23:59
Дата підписання: 10.03.2020 11:29
Статус:
Підписаний
Договір про закупівлю
p7s
sign.p7s