• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари

Канцелярські товари: папір для лазерного друку, Skiper, А4, 80г/м2, 500 акр.- 150 пач, гумка комбінована Sunpearl, KOH-I-NOOR- 30шт, папка-швидкозшивач для документів, А4, 0,30 мм, картонна - 100 шт, куб для паперу 90*90*90 мм пластик димчатий - 3 шт, скоба №24/6 Economix-10 упаков, скоба №10, металева - 10 упаков, книга обліку А4 96 арк., офсет, клітинка, тверда обкладинка, дизайн асорті- 20 шт, довідка А5ф,- 1000 шт., довідка про доходи А5ф- 500 шт, картка-довідка картонна - 5000 шт, довідка про доходи А4ф -1000 шт, довідка про заробітну плату для обчислення пенсії - 200 шт. Зразки довідок наведені в Додатку 3. У зв'язку з нагальною потребою у канцелярських товарах.

Завершена

16 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84.00 UAH
Номер: 6b87e62a04d6480486b63e54cfdfb7ac
Внутрішній номер закупівлі: 44845
Ідентифікатор закупівлі: UA-2015-12-01-000133-b   
Замовник: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Арендар Світлана Михайлівна 5154990 ruodesn@ukr.net http://ruodesn.kiev.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 16 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 84.00 UAH
Період уточнення: 01.12.2015 14:39 - 02.12.2015 14:40
Період прийому пропозицій: 02.12.2015 14:50 - 03.12.2015 14:50
Аукціон: 04.12.2015 13:41 - 04.12.2015 14:02
Період кваліфікації: 04.12.2015 14:02 - 09.12.2015 10:12
Період завантаження договору: 04.12.2015 14:02 - 24.12.2015 14:02

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: папір для лазерного друку, Skiper, А4, 80г/м2, 500 акр.- 150 пач, гумка комбінована Sunpearl, KOH-I-NOOR- 30шт, папка-швидкозшивач для документів, А4, 0,30 мм, картонна - 100 шт, куб для паперу 90*90*90 мм пластик димчатий - 3 шт, скоба №24/6 Economix-10 упаков, скоба №10, металева - 10 упаков, книга обліку А4 96 арк., офсет, клітинка, тверда обкладинка, дизайн асорті- 20 шт, довідка А5ф,- 1000 шт., довідка про доходи А5ф- 500 шт, картка-довідка картонна - 5000 шт, довідка про доходи А4ф -1000 шт, довідка про заробітну плату для обчислення пенсії - 200 шт. Зразки довідок наведені в Додатку 3.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 8023 штуки
Період постачання 09.12.2015 - 31.12.2015
Місце постачання 02217, Україна, Київська, Київ, вул. Закревського, 15-А, м. Києва На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Качинський В.Л.

Оскарження: 04.12.2015 14:02 - 10.12.2015 10:12
Початкова пропозиція 13 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2015 14:02
Документи 8
Скарги 0
Общество с ограниченной ответственностью "МОЙ ОФИС"
Початкова пропозиція 14 541.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 541.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0

Контракти

Номер: 150106f0f1174566a7ebab99669b0164
Постачальник: ФОП Качинський В.Л.
Сума договору: 13 900.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Статус:
Підписаний
pdf
Договір на канцтовари.pdf