-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Канцелярські товари: папір для лазерного друку, Skiper, А4, 80г/м2, 500 акр.- 150 пач, гумка комбінована Sunpearl, KOH-I-NOOR- 30шт, папка-швидкозшивач для документів, А4, 0,30 мм, картонна - 100 шт, куб для паперу 90*90*90 мм пластик димчатий - 3 шт, скоба №24/6 Economix-10 упаков, скоба №10, металева - 10 упаков, книга обліку А4 96 арк., офсет, клітинка, тверда обкладинка, дизайн асорті- 20 шт, довідка А5ф,- 1000 шт., довідка про доходи А5ф- 500 шт, картка-довідка картонна - 5000 шт, довідка про доходи А4ф -1000 шт, довідка про заробітну плату для обчислення пенсії - 200 шт. Зразки довідок наведені в Додатку 3. У зв'язку з нагальною потребою у канцелярських товарах.
Завершена
16 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 84.00 UAH
Номер:
6b87e62a04d6480486b63e54cfdfb7ac
Внутрішній номер закупівлі:
44845
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2015-12-01-000133-b
Замовник:
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37501684
-
Адреса:
02217, Україна, КИЕВСКАЯ ОБЛ., КИЕВ, Закревського, 15-А
Контактна особа:
Арендар Світлана Михайлівна 5154990 ruodesn@ukr.net http://ruodesn.kiev.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
16 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
84.00 UAH
Період уточнення:
01.12.2015 14:39 - 02.12.2015 14:40
Період прийому пропозицій:
02.12.2015 14:50 - 03.12.2015 14:50
Аукціон:
04.12.2015 13:41 - 04.12.2015 14:02
Період кваліфікації:
04.12.2015 14:02 - 09.12.2015 10:12
Період завантаження договору:
04.12.2015 14:02 - 24.12.2015 14:02
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: папір для лазерного друку, Skiper, А4, 80г/м2, 500 акр.- 150 пач, гумка комбінована Sunpearl, KOH-I-NOOR- 30шт, папка-швидкозшивач для документів, А4, 0,30 мм, картонна - 100 шт, куб для паперу 90*90*90 мм пластик димчатий - 3 шт, скоба №24/6 Economix-10 упаков, скоба №10, металева - 10 упаков, книга обліку А4 96 арк., офсет, клітинка, тверда обкладинка, дизайн асорті- 20 шт, довідка А5ф,- 1000 шт.,
довідка про доходи А5ф- 500 шт, картка-довідка картонна - 5000 шт, довідка про доходи А4ф -1000 шт, довідка про заробітну плату для обчислення пенсії - 200 шт.
Зразки довідок наведені в Додатку 3.
×
-
ДК 016:2010:
17.23.1 Вироби канцелярські, паперові
Кількість
8023 штуки
Період постачання
09.12.2015 - 31.12.2015
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Качинський В.Л.
Оскарження: 04.12.2015 14:02 - 10.12.2015 10:12
×
-
Код ЄДРПОУ:
3022204650
-
Контактна особа:
Качинський Віктор Леонідович +380985464006 vl.kachinskiy@gmail.com
-
Адреса:
23015, Україна, Вінницька область, село Васютинці, провулок Жовтневий, 2
Оскарження: 04.12.2015 14:02 - 10.12.2015 10:12
Початкова пропозиція
13 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2015 14:02
Документи
8
Скарги
0
Общество с ограниченной ответственностью "МОЙ ОФИС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34539087
-
Контактна особа:
Общество с ограниченной ответственностью "МОЙ ОФИС" +380445029950 sale.dn7@my-office.com.ua http://my-office.com.ua
-
Адреса:
Україна, Київська обл., Київ, 02088, г .Киев, ул. Ленина, 21
Початкова пропозиція
14 541.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 541.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
7
Скарги
0
Контракти
Номер:
150106f0f1174566a7ebab99669b0164
Постачальник:
ФОП Качинський В.Л.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3022204650
-
Контактна особа:
Качинський Віктор Леонідович +380985464006 vl.kachinskiy@gmail.com
-
Адреса:
23015, Україна, Вінницька область, село Васютинці, провулок Жовтневий, 2
Сума договору:
13 900.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
0.00 UAH без ПДВ
Статус:
Підписаний