-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги щодо вивезення безпечних відходів, які накопичуються у Споживача
Завершена
75 677.66
UAH з ПДВ
Номер:
567cc3a7076045b49aa4a9c0c9571409
Внутрішній номер закупівлі:
4452191
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-02-07-000216-b
Замовник:
Державна митна служба України
×
-
Код ЄДРПОУ:
43115923
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Охрімчук Ірина Петрівна +380444811959 tender-dms@customs.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
75 677.66 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписСпоживач здійснює оплату Послуг за рахунок бюджетних коштів, що підтверджується наданням завіреної копії бюджетного кошторису Споживача. Споживач оплачує вартість Послуг із збирання і вивезення ТПВ на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, указаний у даному Договорі, незалежно від заборгованості третіх осіб перед Споживачем. Датою погашення податкових зобов’язань у разі проведення оплати за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Підтвердженням надання Послуг із збирання, вивезення та захоронення ТПВ є Акт приймання-передачі наданих Послуг. В Акті приймання-передачі наданих Послуг вказується фактичний обсяг зібраних і вивезених Виконавцем ТПВ за календарний місяць в кубічних метрах. Акт приймання-передачі наданих Послуг підписується представниками обох Сторін, скріпляється печаткою та 1 екземпляр повертається Виконавцю протягом 5 робочих днів з моменту отримання Акту. У разі наявності претензій до Виконавця Споживач протягом 3 (трьох) календарних днів після надходження Акту направляє обґрунтовану претензію Виконавцю, яку Виконавець розглядає і вживає відповідних заходів протягом 3 (трьох) діб. Претензії щодо розбіжностей згідно Актів приймання-передачі наданих Послуг повинні бути підтверджені виключно актами про невиконання або часткове невиконання Виконавцем своїх зобов’язань згідно Договору, складених за участю уповноваженого представника Виконавця. За відсутності документальних підтверджень порушення зобов’язань Виконавцем, претензії Споживача при підписанні Актів здачі-приймання наданих Послуг до уваги прийматися не будуть.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги щодо вивезення безпечних відходів, які накопичуються у Споживача
Кількість
471.9 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2020
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПрАТ "Київспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02772037
-
Контактна особа:
Стадник Наталія Михайлівна 0444004954
-
Адреса:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Правди, буд.85
Ціна пропозиції
75 677.66 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.02.2020 10:51
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
b105df4f99f94e26bf6cd40c67e75ef9
Ідентифікатор договору:
UA-2020-02-07-000216-b-b1
Постачальник:
ПрАТ "Київспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02772037
-
Контактна особа:
Стадник Наталія Михайлівна 0444004954
-
Адреса:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Правди, буд.85
Номер договору:
510332/20/4
Сума договору:
90 813.19 UAH з ПДВ
Сума договору:
75 677.66 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.02.2020 00:00 - 31.03.2021 23:59
Дата підписання:
06.02.2020 00:00
Статус:
Виконаний