• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Завершена

620 400.00 UAH з ПДВ
Номер: c919d6ed550b4cc3b65271edac2c4b63
Внутрішній номер закупівлі: 4450616
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-06-001832-c   
Замовник: Прокуратура Донецької області
Контактна особа: Голомазов Сергій Анатолійович 380629541041 otdel132@don.gp.gov.ua http://don.gp.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізаціїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування умови застосування: Оцінивши наявні відповідні пропозиції на ринку охоронних послуг, керівництво Прокуратури Донецької області прийшло до висновку про необхідність організації саме поліцейської озброєної охорони. Укладання договору з Маріупольським міжрайонним відділом Управління поліції охорони в Донецькій області обґрунтовується наступним: Висновок про безальтернативність поліцейських послуг Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області ґрунтується на приписах ряду нормативних актів, а саме: Відповідно до приписів статей 2, 13, 15, 23, 29 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII, надання поліцейських послуг із забезпечення охорони майна і громадян на договірних засадах є прерогативою підрозділів поліції охорони. Приписи статей 2, 13, 15, 23, 29 Закону України «Про національну поліцію» № 580-VIII від 02.07.2015 р. кореспондуються з Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. N 937 «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності». У відповідності з пунктом 10 Положення підрозділи воєнізованої охорони відповідно до законодавства можуть мати на озброєнні вогнепальну зброю, а також оснащуватися спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони, а саме: шоломами сталевими армійськими і типу "Сфера", бронежилетами, гумовими кийками, наручниками, електрошоковими пристроями, пристроями для відстрілювання патронів, спорядженими гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, балончиками та пістолетами із сльозоточивими речовинами, пневматичною зброєю, пристроями для примусової зупинки автотранспорту. На відміну від поліції охорони - охоронні підрозділи відповідно до законодавства не можуть мати на озброєнні бойову автоматичну та неавтоматичну вогнепальну зброю, а лише спортивну, вогнепальну мисливську зброю та пневматичною зброю, що не може надійно забезпечити виконання завдань охорони підприємства та його працівників в зоні проведення антитерористичної операції. Разом з цим відповідно до приписів статі 10 Закону України «Про охорону діяльність» від 22.03.2012 р. № 4616-VI, під час організації та здійснення охоронної діяльності суб’єктам охоронної діяльності забороняється: 1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами; 2) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Національної поліції України, Збройних Сил України та інших військових формувань, правоохоронних, природоохоронних і контролюючих чи інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в назві суб'єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації. Крім того, згаданий Закон не передбачає для решти суб’єктів охоронної діяльності права використовувати зброю під час виконання заходів охорони та прямо забороняє перебирати на себе функції притаманні правоохоронним органам. Через це, послуги інших суб’єктів господарювання у сфері охоронної діяльності виявились недостатніми у виниклих умовах, що свідчить про відсутність конкуренції. Залучення до охорони Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області, надає можливість надійної та ефективної охорони приміщень Прокуратур Донецької області в умовах проведення ООС на території Донецької області, а також запобігання терористичної діяльності і незаконних військових формувань.
Очікувана вартість: 620 400.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Код ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість 25 послуга
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області

Оскарження: 06.02.2020 21:34 - 17.02.2020 00:00
Ціна пропозиції 620 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.02.2020 21:36
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 9026175237724f31bf592165677d7cb9
Ідентифікатор договору: UA-2020-02-06-001832-c-c1
Постачальник: Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Номер договору: 6239/Мр
Сума договору: 620 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 517 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 26.02.2020 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
дог № 6239 Мр від 26.02.2020 охр.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
д у № 1 до дог № 6239 Мр від 26.02.2020.pdf
p7s
sign.p7s