-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція будівлі лікувального корпусу комунального закладу "Міська лікарня №1" на вул. Радіна М.В., у Кальміуському району м. Маріуполя" (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів
Завершена
53 688 503.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 53 688.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 53 688.50 UAH
Номер:
d340c32faa7b42a3b24bfaee42dec7d7
Внутрішній номер закупівлі:
4442067
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-02-05-004241-b
Замовник:
КП "Міське управління капітального будівництва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
04011733
-
Адреса:
87535, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Тимур Свиридовський +380688651117 m.uks2018eib@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
53 688 503.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
53 688.50 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
265 000.00 UAH
Період уточнення:
05.02.2020 18:08 - 11.02.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
05.02.2020 18:08 - 21.02.2020 00:00
Аукціон:
21.02.2020 14:50 - 21.02.2020 15:11
Період кваліфікації:
21.02.2020 15:11 - 02.03.2020 12:37
Період завантаження договору:
28.02.2020 15:10 - 19.03.2020 15:10
Умови оплати:
інша подія - 30%
- Подіяінша подія
- ОписПеред початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати)
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях90 календарні дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
закупівля робіт "Реконструкція будівлі лікувального корпусу комунального закладу "Міська лікарня №1" на вул. Радіна М.В., у Кальміуському району м. Маріуполя" (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Кількість
1 роботи
Період постачання
01.03.2020 - 31.03.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
Оскарження: 21.02.2020 15:11 - 10.03.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
40317544
-
Контактна особа:
Рожков Олег Сергійович 380507502490, 380507502490 virtum@i.ua
-
Адреса:
03189, Україна, м. Київ, м. Київ, Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43
Оскарження: 21.02.2020 15:11 - 10.03.2020 00:00
Початкова пропозиція
53 590 425.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
53 590 425.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
28.02.2020 15:10
Документи
34
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
Оскарження: 28.02.2020 15:10 - 13.03.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
35270468
-
Контактна особа:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" +380504146581 DENYS.NESHCHERET@GERZ-CONSTRUCTION.COM
-
Адреса:
Україна, 02090, м.Київ, Дніпровський район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 17 А
Оскарження: 28.02.2020 15:10 - 13.03.2020 00:00
Початкова пропозиція
53 687 738.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
53 687 738.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.03.2020 12:37
Документи
55
Скарги
0
Контракти
Номер:
f28d93ca7de14e358df1c830f095a3bc
Ідентифікатор договору:
UA-2020-02-05-004241-b-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35270468
-
Контактна особа:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" +380504146581 DENYS.NESHCHERET@GERZ-CONSTRUCTION.COM
-
Адреса:
Україна, 02090, м.Київ, Дніпровський район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 17 А
Номер договору:
38/2020
Сума договору:
53 687 738.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
44 739 782.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.03.2020 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання:
16.03.2020 11:42
Статус:
Підписаний