-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Телекомунікаційні послуги, послуги стаціонарного телефонного зв`язку доступ і користування. Джерело фінансування: Бюджет Пенсійного фонду України
Відповідно до очікуваних асигнувань на 2020 рік
Завершена
12 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
aa1fafcf2b7341d49964b70b63dacdd0
Внутрішній номер закупівлі:
4403243
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-01-30-001076-b
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
14099344
-
Адреса:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Думітро Вікторія Олексіївна +380577816104 gu@kh.pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Згідно із п. 5 ч. 2. ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі”, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до Закону України ‘Про телекомунікації” від 18 листопада 2003 року встановлено правову основу діяльності у сфері телекомунікацій. Також визначаються повноваження держави щодо управління та регулювання зазначеної діяльності, а також права, обов'язки та засади відповідальності фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у даній діяльності або користуються телекомунікаційними послугами. Частиною 1 та 2 статті 3 Закону України передбачено, що сфера телекомунікацій є складовою частиною галузі зв'язку України, а також телекомунікації є невід'ємною частиною виробничої та соціальної інфраструктури України і призначені для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, органів державної влади в телекомунікаційних послугах. Постановою Кабінету Міністрів України „Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг” від 11 квітня 2012 року N 295 обумовлено порядок отримання послуг. На сьогоднішній день КП «Міський інформаційний центр” надає головному управлінню Пенсійного фонду України у Харківській області (сервісним центрам) такі телекомунікаційні послуги: послуги місцевого, міжміського та міжнародного телефонного зв'язку. Припинення надання зазначених послуг (навіть короткочасне) недопустиме та може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Зміна існуючого оператора КП «Міський інформаційний центр” на іншого можливого оператора телекомунікацій призведе до: зміни номерного поля та необхідності побудови нових каналів зв'язку, що в свою чергу призведе до тимчасового призупинення отримання послуг, а також до додаткових видатків і втрат бюджетних коштів, при цьому створення нових каналів не забезпечить зв'язок за призначенням в цілому; зміни номерів телефонів, які внесені у довідкову та технічну документацію; значних витрат бюджетних коштів при зміні оператора, в тому числі на видання нових телефонних довідників, бланків тощо; втрати оперативного зв’язку між головним управлінням Пенсійного фонду України у Харківській області та сервісними центрами головного управління Пенсійного фонду України у Харківській області, органами державної влади, іншими державними установами і організаціями, що зашкодить нормальній роботі органів головного управління Пенсійного фонду України у Харківській області, створить незручності для громадян. КП «Міський інформаційний центр” працює із застосуванням граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, затверджених рішенням Національної комісії з питань регулювання зв’язку в Україні, які мають застосовувати всі оператори телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги і розташовані в Україні. Надання послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не допускає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання вищезазначених послуг. Перехід до використання телекомунікаційних ресурсів інших операторів призведе не тільки до значних витрат на перебудову порядку отримання телекомунікаційного ресурсу, а й до погіршення оперативного зв’язку між головним управлінням Пенсійного фонду України у Харківській області та сервісними центрами головного управління Пенсійного фонду України у Харківській області, створить перешкоди в роботі самого управління, унеможливить роботу “Гарячої лінії” головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, на яку надходять звернення громадян. Дана ситуація, призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, перешкоджатиме стабільній роботі головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області та його сервісних центрів, як наслідок припинить її остаточно, що в свою чергу призведе до порушень у сфері чинного законодавства та обмеження конституційних прав громадян України. Враховуючи вищевикладене та положення статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», наявні підстави застосувати переговорну процедуру (скорочену) закупівлі Послуги телефонного зв’язку та передачі даних головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області у Комунального підприємства «Міський інформаційний центр».
Очікувана вартість:
12 000.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписОператор щомісячно (не пізніше 10 (десятого) числа місяця, наступного за місяцем у якому надавалися послуги, окрім грудня місяця) надає абоненту акт приймання-передачі наданих послуг, на підставі якого здійснюється оплата за надані послуги, відповідно до розцінок і тарифів, встановлених оператором та чинним законодавством України.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Телекомунікаційні послуги, послуги стаціонарного телефонного зв`язку доступ і користування. Джерело фінансування: Бюджет Пенсійного фонду України
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх та за місцем розташування структурних підрозділів головного управління
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Оскарження: 30.01.2020 16:48 - 05.02.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
32135675
-
Контактна особа:
Чегринець Олег Олексійович (057)760-71-00
-
Адреса:
61166, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Науки 38
Оскарження: 30.01.2020 16:48 - 05.02.2020 00:00
Ціна пропозиції
10 911.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.01.2020 16:55
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
7bb2ca73e7484ce6ae2d867b1a72f8af
Ідентифікатор договору:
UA-2020-01-30-001076-b-a1
Постачальник:
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32135675
-
Контактна особа:
Чегринець Олег Олексійович (057)760-71-00
-
Адреса:
61166, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Науки 38
Номер договору:
И20209/73
Сума договору:
10 588.86 UAH з ПДВ
Сума договору:
8 824.05 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.01.2020 00:00 - 30.12.2020 23:59
Дата підписання:
07.02.2020 00:00
Статус:
Виконаний