-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі -за кодом CPV за ДК 021:2015-39130000-2(Комод офісний)
Матеріал - ламіноване ДСП; Товщина ДСП 16 мм; Кромка ПВХ - 0,5 мм; Ручки - сплав металів; Габарити комода: Ширина-111 см; Висота-89,1см; Глибина-49,3 см; Кількість висувних ящиків-3 висувних ящика на роликових напрямних; Тип напрямних для висувних ящиків – роликові; 2 орних дверей з 3 полками; Колір – ВІЛЬХА. Країна-виробник Україна Поставляються в зібраному вигляді
Торги не відбулися
4 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40.00 UAH
мін. крок: 1% або 40.00 UAH
Номер:
9949a6c2fed34eae981577b1af464ec4
Внутрішній номер закупівлі:
4366201
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-01-22-000468-b
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
36263776
-
Адреса:
08153, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Грушевського, 39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Вікторія Кравченко +380459841550,+380672012449 kravcenkovika094@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
4 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
40.00 UAH
Період уточнення:
22.01.2020 11:53 - 23.01.2020 14:00
Період прийому пропозицій:
23.01.2020 14:00 - 27.01.2020 14:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комод офісний
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 05.02.2020