• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Примірник програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3" з правом використання на 18 (вісімнадцяти) робочих місцях користувачів.

Завершена

99 999.96 UAH з ПДВ
Номер: 102083f6ec5744f1b545a8cc2b732053
Внутрішній номер закупівлі: 4224163
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-002575-b   
Замовник: ГОЛОВАНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Ганна Коверко +380967578924 buhgalter@gl.kr-admin.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігомАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 99 999.96 UAH з ПДВ
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Примірник програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3" з правом використання на 18 (вісімнадцяти) робочих місцях користувачів.
Код ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Кількість 1 штуки
Період постачання 19.12.2019 - 29.12.2019
Місце постачання 26500, Україна, Кіровоградська область, смт.Голованівськ, Соборна №48 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Ціна пропозиції 99 999.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2019 13:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c0c993b625644c9393e117658b031709
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-20-002575-b-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Номер договору: 35
Сума договору: 99 999.96 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2019 00:00 - 29.12.2019 00:00
Дата підписання: 19.12.2019 13:38
Статус:
Підписаний
PDF
договір РДА.PDF
p7s
sign.p7s