-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування)
Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Завершена
38 058 279.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190 291.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 190 291.39 UAH
Номер:
53089070b8bb4d6b99cba40c15188c50
Внутрішній номер закупівлі:
4168096
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-12-12-005544-b
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41832960
-
Адреса:
84406, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Світлана Міан +380997591934 liman_uo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
38 058 279.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
190 291.39 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
189 500.00 UAH
Період уточнення:
12.12.2019 21:58 - 18.12.2019 00:00
Період прийому пропозицій:
12.12.2019 21:58 - 28.12.2019 00:00
Аукціон:
02.01.2020 13:20 - 02.01.2020 13:41
Період кваліфікації:
02.01.2020 13:41 - 09.01.2020 18:44
Період завантаження договору:
02.01.2020 13:41 - 22.01.2020 13:41
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписПеред початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 робочі дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписПроміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування) (Джерело фінансування – субвенція з державного бюджету та кошти міського бюджету)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 20.10.2020
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
Оскарження: 02.01.2020 13:41 - 20.01.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
38889859
-
Контактна особа:
Роман Бутенко +380674301084 sbt-12@i.ua
-
Адреса:
21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 323
Оскарження: 02.01.2020 13:41 - 20.01.2020 00:00
Початкова пропозиція
37 800 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
37 800 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.01.2020 18:44
Документи
31
Скарги
0
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31983408
-
Контактна особа:
Владимир Драп +380674303465 konsol.stroy@ukr.net
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 111-А, квартира 2
Початкова пропозиція
38 000 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
38 000 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
10
Скарги
0
Контракти
Номер:
c45665d0128b43139ae74ea7faec0ccd
Ідентифікатор договору:
UA-2019-12-12-005544-b-c1
Постачальник:
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38889859
-
Контактна особа:
Роман Бутенко +380674301084 sbt-12@i.ua
-
Адреса:
21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 323
Номер договору:
23
Сума договору:
37 800 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
31 500 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.01.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання:
23.01.2020 08:00
Статус:
Розірваний