• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланкова продукція

Бланк «Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї» (двосторонній) – 5 000 шт.; бланк «Лист-запрошення до відділу державних соціальних інспекторів» - 500 шт.; бланк «Декларація про доходи сім’ї пільговика» - 1 000 шт.; бланк «Заява про здійснення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 100 шт.; бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» (розмістити на аркуші паперу формату А4 два бланки заяви) - 200 шт.; бланк «Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі» - 1 000 шт.; бланк «Заява про надання одноразової матеріальної допомоги» - 3 000 шт.; бланк «Заява про надання допомоги на поховання» - 200 шт.; бланк «Персональна облікова картка» - 1 000 шт.

Завершена

6 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
Номер: ec5fc1631c71475186eb7cfbb7cb7efb
Внутрішній номер закупівлі: 4105150
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-03-004471-b   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30.00 UAH
Період уточнення: 03.12.2019 16:46 - 04.12.2019 16:51
Період прийому пропозицій: 04.12.2019 16:51 - 05.12.2019 16:51
Аукціон: 06.12.2019 14:51 - 06.12.2019 15:12
Період кваліфікації: 06.12.2019 15:12 - 09.12.2019 10:29
Період завантаження договору: 06.12.2019 15:12 - 26.12.2019 15:12
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланкова продукція (бланк «Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї» (двосторонній) – 5 000 шт.; бланк «Лист-запрошення до відділу державних соціальних інспекторів» - 500 шт.; бланк «Декларація про доходи сім’ї пільговика» - 1 000 шт.; бланк «Заява про здійснення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 100 шт.; бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» (розмістити на аркуші паперу формату А4 два бланки заяви) - 200 шт.; бланк «Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі» - 1 000 шт.; бланк «Заява про надання одноразової матеріальної допомоги» - 3 000 шт.; бланк «Заява про надання допомоги на поховання» - 200 шт.; бланк «Персональна облікова картка» - 1 000 шт. )
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 12000 штуки
Період постачання 09.12.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1) На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"

Оскарження: 06.12.2019 15:12 - 11.12.2019 10:29
Початкова пропозиція 2 980.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 370.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.12.2019 10:29
Документи 8
Скарги 0
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
Початкова пропозиція 1 503.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 398.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 8
Скарги 0

Контракти

Номер: fe0024fc3b3f49a1931bf2872fac091e
Ідентифікатор договору: UA-2019-12-03-004471-b-a1
Постачальник: ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
Номер договору: 995
Сума договору: 1 370.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.12.2019 10:29 - 31.12.2019 23:59
Дата підписання: 11.12.2019 10:29
Статус:
Підписаний
Договір про закупівлю
p7s
sign.p7s