• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Комп'ютерна програма "Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3" для забезпечення електронного документообігу

Завершена

12 000.00 UAH без ПДВ
Номер: caecf00adfdb429a825906c8a46e98b5
Внутрішній номер закупівлі: 4030829
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-19-000518-b   
Замовник: Вугледарське міське управління соціального захисту населення
Контактна особа: Марина хххххххххххххххх +380502797182 uszn-ugledar@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 12 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп'ютерна програма "Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3" для забезпечення електронного документообігу
Код ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість 1 послуга
Період постачання 04.11.2019 - 30.11.2019
Місце постачання 85670, Україна, Донецька область, Вугледар, вул. 30 річчя Перемоги, буд. 16 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Ціна пропозиції 12 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.11.2019 10:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 99ce4f01eae54a7ab1aff7316eb9d700
Ідентифікатор договору: UA-2019-11-19-000518-b-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Номер договору: 28
Сума договору: 12 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 04.11.2019 13:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s