-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
7 796 939.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 984.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 984.70 UAH
Номер:
949e7711dae24c3fb2a0aedff6ca4673
Внутрішній номер закупівлі:
4003388
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-11-12-001140-a
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41562701
-
Адреса:
85143, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Литовченко Наталія Вікторівна 380958512656 mk.illinivka@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
7 796 939.80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
38 984.70 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
38 000.00 UAH
Період уточнення:
12.11.2019 17:11 - 18.11.2019 17:00
Період прийому пропозицій:
12.11.2019 17:11 - 28.11.2019 17:00
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписПісля набрання чинності договору з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку «без заперечень» Замовник перед початком робіт сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях45 календарні дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписПроміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2020
Місце постачання
85140, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, с-ще Довга Балка, вулиця Шкільна, буд. 2а
На карті