• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Папір А4 (350 упак.)

Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86; процедурні питання по закупівлі - Стаднійчук Олена (068) 848-29-79, St.Olena.box@gmail.com

Завершена

22 925.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 200.00 UAH
Номер: c6e3cbf75e39406b89f7e5dfefd11ea4
Внутрішній номер закупівлі: 400123
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-28-000377-c   
Замовник: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна 380442782404 i-galina1980@bigmir.net http://www.kga.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30197600-2 Оброблені папір і картонАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 22 925.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 28.11.2016 11:31 - 29.11.2016 18:00
Період прийому пропозицій: 29.11.2016 18:00 - 30.11.2016 20:00
Період кваліфікації: 30.11.2016 20:01 - 02.12.2016 10:20
Період завантаження договору: 30.11.2016 20:01 - 20.12.2016 20:01

Тендерна документація

Документів не завантажено.

  • Лот №1 ₴22 925.00 Папір А4, щільність 80 г/м2, білизна не менше СІЕ 150 (ISO/DIS 11475), 500 аркушів в упаковці - 350 упаковок