-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39130000-2 Офісні меблі
Офісні крісла (Юпитер (Jupiter) CH GTP PK)) або еквівалент Розмір, як зразок (приклад): 590 мм х 590-650 мм х 1010-1111 мм (Ширина х Глибина х Висота); Регулювання: висота сидіння, висота спинки, глибина сидіння. Матеріал: Механізм – перманент-контакт; Підлокотники – пластикові; Хрестовина –металева; Ролики – прорезинені; Обшивка – тканина; Колір обшивки – чорний.
Завершена
23 313.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 116.57 UAH
Номер:
b44fcea4771742c68bed680503769024
Внутрішній номер закупівлі:
3859808
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-10-07-000123-c
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
×
-
Код ЄДРПОУ:
37674964
-
Адреса:
03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри,14-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Лінецька Тетяна Валентинівна 380672950367 tc_svtgb@ukr.net http://e-tender.biz
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
23 313.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
116.57 UAH
Період уточнення:
07.10.2019 09:54 - 08.10.2019 10:10
Період прийому пропозицій:
08.10.2019 10:11 - 11.10.2019 10:11
Період кваліфікації:
11.10.2019 10:12 - 11.10.2019 11:42
Період завантаження договору:
11.10.2019 10:12 - 31.10.2019 10:12
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписУмови оплати товарів: Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за товар здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
фісні крісла (Юпитер (Jupiter) CH GTP PK)) або еквівалент
Розмір, як зразок (приклад): 590 мм х 590-650 мм х 1010-1111 мм (Ширина х Глибина х Висота);
Регулювання: висота сидіння, висота спинки, глибина сидіння.
Матеріал:
Механізм – перманент-контакт;
Підлокотники – пластикові;
Хрестовина –металева;
Ролики – прорезинені;
Обшивка – тканина;
Колір обшивки – чорний.
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2019
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Печений Володимир Борисович"
Оскарження: 11.10.2019 10:12 - 16.10.2019 11:42
×
-
Код ЄДРПОУ:
2959011296
-
Контактна особа:
Володимир Печений +380676300452 svetlovodsk_mebel@meta.ua
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, Светловодск, 27500 Кіровоградська обл. м.Світловодськ вул.9 Січня буд.100/А кв.4
Оскарження: 11.10.2019 10:12 - 16.10.2019 11:42
Початкова пропозиція
19 980.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 980.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.10.2019 11:42
Документи
36
Скарги
0
Контракти
Номер:
886e5c98c6e1417ba3b075742da71e75
Ідентифікатор договору:
UA-2019-10-07-000123-c-b1
Постачальник:
ФОП "Печений Володимир Борисович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2959011296
-
Контактна особа:
Володимир Печений +380676300452 svetlovodsk_mebel@meta.ua
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, Светловодск, 27500 Кіровоградська обл. м.Світловодськ вул.9 Січня буд.100/А кв.4
Номер договору:
31
Сума договору:
19 980.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
16 650.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
до 31.12.2019 00:00
Дата підписання:
22.10.2019 15:00
Статус:
Підписаний