-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
22000 кг. 1. Продукція має постачатись у 58 закладів освіти. Постачання здійснюється за заявками Покупця. 2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. Також надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності, посвідчення або декларація про якість, експертні висновки).
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Номер:
9025d37b6d6a40ef8622f22613a03511
Внутрішній номер закупівлі:
38550
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2015-11-13-000028-a
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37470086
-
Адреса:
04119, Україна, Київська, Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа:
Коваленко Леся Аркадіївна 489-02-47 lkovalenko@meta.ua http://www.shevruo.kiev.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
03212100-1 КартопляАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
110 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 100.00 UAH
Період уточнення:
13.11.2015 10:26 - 18.11.2015 18:00
Період прийому пропозицій:
19.11.2015 09:00 - 20.11.2015 16:45
Період кваліфікації:
20.11.2015 16:45 - 23.11.2015 09:17
Період завантаження договору:
20.11.2015 16:45 - 10.12.2015 16:45
Тендерна документація
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Істотні умови договору: 1. Предмет договору: картопля, код ДКПП 01.13.5. 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця 2015 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2015 року.
×
-
ДК 016:2010:
01.13.5 Коренеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну
Кількість
22000 кілограм
Період постачання
30.11.2015 - 31.12.2015
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД”
Оскарження: 20.11.2015 16:45 - 24.11.2015 09:17
×
-
Код ЄДРПОУ:
36240869
-
Контактна особа:
Циганок Юлія Володимирівна 044-292-11-46 bplusltd@ukr.net
-
Адреса:
02094, Україна, Київська, Київ, вул. Краківська, 18А
Оскарження: 20.11.2015 16:45 - 24.11.2015 09:17
Початкова пропозиція
105 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
105 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.11.2015 16:45
Документи
19
Скарги
0
Контракти
Номер:
08bc025aa5f347a9a1187115afa007b7
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД”
×
-
Код ЄДРПОУ:
36240869
-
Контактна особа:
Циганок Юлія Володимирівна 044-292-11-46 bplusltd@ukr.net
-
Адреса:
02094, Україна, Київська, Київ, вул. Краківська, 18А
Сума договору:
105 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
0.00 UAH без ПДВ
Статус:
Підписаний