• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Канц.товари

Ручка кулькова (синя, стержень 143 мм)-120шт, ручка кулькова (пластиковий корпус, автоматична,гумовий грип.)-5шт, олівець-100шт, папір для нотаток (1000арк, 90*90 не проклеєний)-5шт, папка реєстратор 7,5 см (глянцева обкладинка) -20шт, скоби №10 ВМ-20шт, Файли (А4 40мкм глянцевий LUX, в уп. 100 шт.)-5уп, папка конверт на кнопці (не прозорий)-10шт, розділювач сторінок (А4 пластик, 12 розділів, кольоровий)-10шт, біндер для паперу 32мм (по 12 шт в уп)-2уп, клей олівець 35г (ВМ)-3шт, папір з липким шаром (200арк в уп. розмір 75*75)-15шт, стікер неонові (12х45, 125листів)-20шт, ніж канцелярський (пластиковий корпус, металева направляюча, гвинтовий фіксатор, блістерна упаковка, ширина леза 18 мм)-3шт, лезо для канцелярського ножа на 18мм-1уп, коробка для скріпок з магнітом -2шт, штемпельна фарба синя (28мл)-2шт, папір А4 (Формат А4, щільність г/м.кв 80, колір білий, білизна CIE 150, кількість аркушів 500)-100шт

Завершена

10 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103.00 UAH
Номер: f41247edb2564ffaabfbea627acf623d
Внутрішній номер закупівлі: 383996
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-04-28-000058-b   
Замовник: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Яткевич Руслан Анатолійович 2721087 dzki.tender@gmail.com http://dzki.kievcity.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 10 300.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 28.04.2016 10:03 - 04.05.2016 16:00
Період прийому пропозицій: 04.05.2016 17:00 - 10.05.2016 10:00
Аукціон: 11.05.2016 15:41 - 11.05.2016 16:26
Період кваліфікації: 11.05.2016 16:26 - 25.05.2016 10:38
Період завантаження договору: 17.05.2016 11:08 - 06.06.2016 11:08

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴10 300.00 Канц товари