• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне, (Канцелярське приладдя різне)

Запропонований Учасником товар повинен мати наступні характеристики та відповідати діючим стандартам: № п/п Найменування товару Технічні вимоги Од. вим. Кількість 1. Ручка кулькова автоматична синя Тип: кулькова, автоматична Корпус: пластиковий Товщина письма: 0,7 мм шт 100 2. Олівець з гумкою Вид: олівець Тип: чорнографітні звичайні Твердість грифеля: 2H-3B Матеріал корпуса: дерево шт 100 3. Гумка комбінована Koh-i-noor Колір: комбінований білий з сірим для видалення слідів чорно графітних олівців та чорнил Матеріал: каучук Форма: прямокутна шт 20 4. Папка реєстратор А4 7см (70мм) Цільнокроєна картонна обкладинка з двостороннім покриттям PP. Дуговий механізм з притиском. Кільце для захоплення. Замки фіксації закритого положення. Металева окантовка. Змінний індекс на торці. Ширина корінця - 70мм. шт 50 5. Папка реєстратор А4 5 см (50 мм) Цільнокроєна картонна обкладинка з двостороннім покриттям PP. Дуговий механізм з притиском. Кільце для захоплення. Замки фіксації закритого положення. Металева окантовка. Змінний індекс на торці. Ширина корінця - 50мм. шт 50 6. Папка реєстратор А4 3,8 см (38 мм) Папка-реєстратор А4 на 2-х кільцях. Призначена для архівування документів. Зовні РVC покриття, всередині ламінований картон. Ширина корінця 38 мм. Оснащена механізмом на 2-х О-кільцях діаметром 25 мм. Зовнішня кишеня для корінця (запис змісту). Папка на кільцях вміщує до 150 аркушів стандартної щільності. шт 30 7. Файли для документів А4 Формат: А4+ Колір: прозорий Фактура: глянець Щільність: 30 мкм Місткість: близько 50 листів 80г/м² Кількість в упаковці: 100шт уп 20 8. Чинка з контейнером Корпус: пластик, нерж. сталь з контейнером. шт 20 9. Коректор рідкий, 20 мл Основа: масляна; Ємність : 20 мл, з пензликом шт 50 10. Книга обліку А4 96 арк., клітинка Кількість сторінок: 96. Розмітка: клітинка. шт 30 11. Книга обліку А4 48 арк., клітинка Кількість сторінок: 48. Розмітка: клітинка. шт 30 12. Папір для друку формату А4 Щільність паперу – 80г/м². Клас паперу С+. СІЕ білизни 150%. Папір упакований у пачки по 500 аркушів. пач.200 Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.

Завершена

28 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142.65 UAH
Номер: 6c6e21f086e84ad1a5be77963986a086
Внутрішній номер закупівлі: 3787539
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001636-a   
Замовник: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна 380442571105 krvpub1@ukr.net http://example.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 28 530.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 142.65 UAH
Період уточнення: 16.09.2019 16:40 - 17.09.2019 17:00
Період прийому пропозицій: 18.09.2019 09:00 - 19.09.2019 18:00
Аукціон: 20.09.2019 14:45 - 20.09.2019 15:12
Період кваліфікації: 20.09.2019 15:12 - 24.09.2019 14:29
Період завантаження договору: 20.09.2019 15:12 - 10.10.2019 15:12
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне, (Канцелярське приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 штуки
Період постачання 30.09.2019 - 03.10.2019
Місце постачання 03040, Україна, Київська область, Київ, вул.Маричанська,4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Оскарження: 20.09.2019 15:12 - 26.09.2019 14:29
Початкова пропозиція 21 043.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 327.34 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.09.2019 14:29
Документи 22
Скарги 0
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Початкова пропозиція 22 093.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 327.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 44
Скарги 0
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 25 596.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 596.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 12
Скарги 0

Контракти

Номер: 624f0e51cced4bca9d20ca3a194365c9
Ідентифікатор договору: UA-2019-09-16-001636-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Номер договору: №375
Сума договору: 20 327.34 UAH з ПДВ
Сума договору: 16 939.45 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.10.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 01.10.2019 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №375 від 01.10.2019р..pdf