-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція котельні навчальних корпусів Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури за адресою: вул. Вознесенський узвіз, 20 м. Київ
Торги відмінено
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
769d0ab9db1d4e57805662431cd2fb21
Внутрішній номер закупівлі:
3708512
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-08-22-000328-a
Замовник:
Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури
×
-
Код ЄДРПОУ:
02214165
-
Адреса:
04053, Україна, м. Київ, місто Київ, Вознесенський узвіз, 20
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Михальов Дмитро Миколайович +380442721186 mdn72@ukr.net http://naoma.edu.ua/ua/news/
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
4 100 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
20 500.00 UAH
Період уточнення:
22.08.2019 12:42 - 28.08.2019 12:47
Період прийому пропозицій:
22.08.2019 12:42 - 07.09.2019 12:47
Аукціон:
з 09.09.2019 14:55
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- Опис. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання на строк до 3 місяців з моменту здійснення попередньої оплати в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт в межах державного фінансування на 2019 рік – _______________________ на строк до трьох місяців з моменту одержання авансу. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати завіреними копіями та оригіналами накладних на придбання матеріалів, конструкцій виробів (оригінали накладних повертаються). Невикористані суми авансу Підрядник повертає на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше 5 календарного дня від граничного дня погашення авансу. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Підрядник звітує про використання коштів попередньої оплати шляхом надання Замовникові актів виконаних робіт (типової форми КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (типової форми КБ-3) з додаванням до них документів, що підтверджують використання коштів попередньої оплати для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів. Конструкцій, виробів (видаткові накладні тощо). 4.2. Фінансування робіт (реконструкція об'єкта) здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету. 4.3. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 15-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. 4.4. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. 4.5. На виконання зобов’язань умов цього договору, оплата робіт за цим Договором здійснюється Замовником в межах 95 % від їх вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. У випадку порушення термінів здачі об'єкта в експлуатацію з вини Підрядника, інфляційне подорожчання робіт, що виникло після цих термінів, Підряднику не компенсується. 4.6. Додаткові роботи, що виконані Підрядником без попереднього узгодження з Замовником і непередбачені цим договором, не оплачуються. 4.7. Роботи, при виконанні яких допущено відхилення від проектно-кошторисної документації чи порушення діючих норм і правил, оплачуються після усунення відхилень і порушень в порядку передбаченому Договором. 4.8.Додаткові витрати при здачі-прийманні об'єкта, що зумовлені незадовільним виконанням зобов'язань, порушення умов Договору покриваються за рахунок винної сторони. 4.9. Про тимчасове припинення виконання робіт з причин відсутності фінансування Замовник попереджає Підрядника письмово. При цьому, Сторони вирішують питання щодо охорони та освітлення об'єкту 4.10. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються зі всіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні. Валютою платежу є гривня. 4.11. Приймання та оплату робіт, виконаних субпідрядниками, здійснює Підрядник 4.12. Документи, не подані Підрядником у вказаний термін, додаються і подаються наступним звітним місяцем. 4.13. Підрядник не вправі вимагати оплати за: - невиконані роботи - виконані роботи, які не визначені в договорі - роботи виконані іншими підрядними організаціями без погодження з замовником - неякісно виконані роботи Замовник здійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 35 календарних днів з моменту виконання робіт. Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. При виникненні бюджетних зобов'язань, оплата виконаних робіт проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція котельні навчальних корпусів Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури за адресою: вул. Вознесенський узвіз, 20 м. Київ (державний бюджет)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2019
Інформація про скасування
Номер:
d7818c997e9d4a8397adb0d19eb1b01e
Причина скасування:
cancelled
Опис причини скасування:
У зв’язку з відсутністю затвердженої проектно-кошторисної документації відмінити процедуру закупівлю робіт з реконструкції котельної навчальних корпусів Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури за адресую Вознесенський узвіз, 20 м. Київ згідно пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність подальшої потребив закупівлі товарів, робіт і послуг).
Дата опублікування:
06.09.2019 11:46
Статус:
Виконано