• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс"(коригування)

Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс"(коригування)

Завершена

23 150 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 63c5f745a899471fbc47e4e6a473b307
Внутрішній номер закупівлі: 3688204
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-16-000200-c   
Замовник: Управління капітального будівництва Міської ради
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович 0522246658 ukb@krmr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: У зв’язку зі змінами проектних рішень у проектно-кошторисній документації та у національних нормативних документах, виникненням додаткових будівельно-монтажних робіт, які не були передбачені в початковому проекті виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації. Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є по своїй суті додатковими роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та становлять їх невід’ємну частину. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: – несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; – несумісності з вже розпочатими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; – призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Звіт про результати проведення процедури відкритих торгів за предметом "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс"( - Договір генпідряду № 15-18 від 11.06.2018 року. - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 25.04.2018 року № 12-0111-18 - Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації від 27.04.2018 року № 12 по першопочатковому проекті. - Скоригована проектно-кошторисна документація на виконанню будівельно-монтажних робіт по об’єкту "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс" (коригування)" наказ про перезатвердження від 16.08.2019 року № 77-г
Очікувана вартість: 23 150 000.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс"(коригування) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання 27.08.2019 - 30.12.2019
Місце постачання 25022, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Архітектора Паученка, 41/26 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

Оскарження: 16.08.2019 11:19 - 27.08.2019 00:00
Ціна пропозиції 23 130 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2019 11:23
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 8a1c9c868f864c96b6940e3a22c621e5
Ідентифікатор договору: UA-2019-08-16-000200-c-c1
Постачальник: ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"
Номер договору: 32-19
Сума договору: 23 130 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 19 275 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.08.2019 11:00 - 30.12.2020 00:00
Дата підписання: 28.08.2019 11:00
Статус:
Виконаний
pdf
3.1 ДОГОВІР ЦНАП № 32-19.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
11.1 Дод. угода № 9.32-18 від 06.04.2020.pdf
pdf
13.1 Дод. угода № 11.32-18 від 08.09.2020.pdf
p7s
sign.p7s