-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут.
Торги відмінено
158 206 557.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 791 032.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 791 032.79 UAH
Номер:
adaf21840f31449ab0bf3909f071ea37
Внутрішній номер закупівлі:
3453748
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-06-07-002903-b
Замовник:
ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20361881
-
Додаткова контактна особа:
Чайка Олександра +380951048897 20361881@i.ua
-
Адреса:
84500, Україна, Донецька область, місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут +380951048897 20361881@mail.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45210000-2 Будівництво будівельАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
158 206 557.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
791 032.79 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
791 032.79 UAH
Період уточнення:
07.06.2019 21:05 - 28.06.2019 09:00
Період прийому пропозицій:
07.06.2019 21:05 - 08.07.2019 09:00
Період прекваліфікації:
08.07.2019 09:00 - 10.09.2019 00:00
Аукціон:
10.09.2019 11:43 - 10.09.2019 12:04
Період кваліфікації:
з 10.09.2019 12:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис1. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. 1.1. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. 1.2. Вимоги до оформлення рахунків на оплату: 1) Рахунок (інвойс), як підстава для оплати, має містити: дату і місце складання; назву та реквізити (включно з банківськими) Підрядника; назву, адресу та ЄДРПОУ Замовника; зміст та обсяг господарської операції з посиланням на: а) акт приймання виконаних робіт та довідку про вартість виконаних робіт (№, дата) – якщо це оплата за фактом виконання робіт; або б) пункт Договору щодо авансу – якщо це авансований платіж; загальну вартість господарської операції (без ПДВ, ПДВ, всього з ПДВ, валюта) якщо це оплата за фактом виконання робіт; суму оплаченого раніше і не закритого авансу, що вираховується із суми до сплати рахунку (інвойсу) (без ПДВ, ПДВ, всього з ПДВ, валюта) – якщо це оплата за фактом виконання робіт; суму до сплати за даним рахунком (інвойсом) (без ПДВ, ПДВ, всього з ПДВ, валюта); посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Валюту договору/платежу; Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. 2. Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764 зі змінами, у розмірі що становить до 30 % від річного плану фінансування, що складає _____ грн. (____________ гривень, ____ коп.) в т.ч. ПДВ - ____________ грн. (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). 3. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору. Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. 4. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. 5. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. 6. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються із урахуванням обсягів виконаних робіт, по усіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні, підтверджених відповідними документами. У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул. Благовіщенська, м.Бахмут
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Інформація про скасування
Номер:
e5b16d6863b440f3b1536fda8e07c55f
Причина скасування:
cancelled
Опис причини скасування:
на підставі п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з метою уникнення відповідальності в результаті виявлення порушень контролюючими органами
Дата опублікування:
20.09.2019 11:01
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "МОРШНЬОВА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3096418640
-
Контактна особа:
Юлія Моршньова +380990987936 u.morsh@gmail.com
-
Адреса:
85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА МОСКАЛЕНКА, будинок 203
Початкова пропозиція
--- /
---
---
Результати прекваліфікації
Відхилено
23.07.2019 15:58
Результати кваліфікації
Недопущений на етапі прекваліфікації
Документи
19
Скарги
0
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33991075
-
Контактна особа:
Антон Вітушинський +380985759401 donbasbudindustria@gmail.com
-
Адреса:
01001, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 10, офіс 309
Початкова пропозиція
157 415 524.21 UAH з ПДВ /
156 624 491.41 UAH з ПДВ
156 624 491.41 UAH з ПДВ
Документи
55
Скарги
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24157485
-
Контактна особа:
Кізіменко Марк Олегович 380664374657, 380503263050 kizimenkodavid@gmail.com
-
Адреса:
04119, Україна, місто Київ, Київ, Зоологічна, буд.4А, офіс 139
Початкова пропозиція
156 688 345.20 UAH з ПДВ /
156 688 345.20 UAH з ПДВ
156 688 345.20 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
23.07.2019 16:01
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи
46
Скарги
0