-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “30230000-0 Придбання та налаштування обладнання для забезпечення резервування системи електронного документообігу” Код ДК 021-2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
1.1. Учасник повинен надати пропозицію щодо придбання та налаштування обладнання для забезпечення резервування системи електронного документообігу (далі — обладнання). Товар (або обладнання), який пропонується учасником, повинен бути новим, тобто таким, що не був у користуванні, у працездатному стані. 1.2. Запропонована Учасником обладнання повинна бути із модельного ряду для якого виробник обладнання не анонсував час припинення продажів («End of sale»), підтримки («End of support») або кінець життєвого циклу («End of life») на дату оголошення торгів. 1.3. Інформація подана учасником повинна забезпечувати можливість об’єктивно та однозначно визначити відповідність технічних характеристик товару вимогам цього завдання.
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
b5536bdd726a4841a3bdd01608da6dad
Внутрішній номер закупівлі:
3444548
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-06-06-001020-b
Замовник:
Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
34694993
-
Адреса:
01196, Україна, Київ, Київ, площа Лесі Українки, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Левківська Наталія Володимирівна 380442868353, tender_infra@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 800 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
14 000.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
84 000.00 UAH
Період уточнення:
06.06.2019 11:30 - 14.06.2019 00:00
Період прийому пропозицій:
06.06.2019 11:30 - 24.06.2019 00:00
Аукціон:
24.06.2019 12:47 - 24.06.2019 13:20
Період кваліфікації:
24.06.2019 13:20 - 05.07.2019 14:26
Період завантаження договору:
01.07.2019 15:57 - 21.07.2019 15:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється в національній валюті України, у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідної грошової суми на поточний рахунок Постачальника. Покупець сплачує 100% від ціни Товару за фактично поставлений Товар не пізніше десяти робочих днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином, після підписання обома Сторонами видаткової накладної. Оплата ціни Обладнання може здійснюватися частинами згідно з обсягами поставленого Обладнання. Оплата за надані Послуги за цим Договором здійснюється Покупцем у розмірі 100% (ста відсотків) від ціни наданих Послуг не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури оформленого належним чином після підписанням обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Виконання Покупцем свого обов’язку щодо остаточної оплати обумовлюється виконанням Постачальником свого обов’язку зі сплати штрафу та пені, які передбачені цим Договором, у разі настання відповідних підстав (зустрічне виконання зобов’язання). Грошове зобов’язання Покупця з оплати Обладнання та Послуг за цим Договором зменшується на суму нарахованих Покупцем та не сплачених Постачальником штрафних санкцій та/або пені.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 “30230000-0 Придбання та налаштування обладнання для забезпечення резервування системи електронного документообігу”
Код ДК 021-2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Кількість
4 комплект
Період постачання
01.08.2019 - 30.10.2019
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА"
Оскарження: 24.06.2019 13:20 - 06.07.2019 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
37962954
-
Контактна особа:
Елена Шкурко +380442228293 tender@bitech.com.ua
-
Адреса:
03148, Україна, Київ, м. Київ, проспект Леся Курбаса, буд. 2Д
Оскарження: 24.06.2019 13:20 - 06.07.2019 00:00
Початкова пропозиція
2 407 386.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 244 996.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.06.2019 15:31
Документи
30
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК"
Оскарження: 25.06.2019 15:31 - 12.07.2019 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30216322
-
Контактна особа:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" +380443590423 smart_link@ukr.net
-
Адреса:
Україна, 03680, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 35, корпус 21
Оскарження: 25.06.2019 15:31 - 12.07.2019 00:00
Початкова пропозиція
2 796 945.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 245 000.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.07.2019 15:57
Документи
14
Скарги
0
ПП "ЛанТек"
Оскарження: 01.07.2019 15:57 - 16.07.2019 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30692374
-
Контактна особа:
ПП "ЛанТек" 38 (044) 360-56-27 Oksana.Gerashchenko@lantec.ua
-
Адреса:
Україна, Одеська обл., Одеса, 65026, м.Одеса, вул.Польська 3, кв. 24
Оскарження: 01.07.2019 15:57 - 16.07.2019 00:00
Початкова пропозиція
2 792 357.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 792 357.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.07.2019 14:26
Документи
14
Скарги
0
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39469334
-
Контактна особа:
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" (044) 394 86 07 tender@amintegrator.com http://ami.ua
-
Адреса:
04070, Україна, Київська обл., Київ, вул. Братська, 6, оф. 305
Початкова пропозиція
2 795 184.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 795 184.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
25
Скарги
0
Контракти
Номер:
460e638acfc440ed947683b1d1047e80
Ідентифікатор договору:
UA-2019-06-06-001020-b-b1
Постачальник:
ПП "ЛанТек"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30692374
-
Контактна особа:
ПП "ЛанТек" 38 (044) 360-56-27 Oksana.Gerashchenko@lantec.ua
-
Адреса:
Україна, Одеська обл., Одеса, 65026, м.Одеса, вул.Польська 3, кв. 24
Номер договору:
12
Сума договору:
2 792 357.88 UAH з ПДВ
Сума договору:
2 326 964.90 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.07.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання:
19.07.2019 16:00
Статус:
Виконаний