• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір А-4

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Папір для офісу А-4 – 7 875 пач. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

672 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 726.00 UAH
Номер: 5c68502de8054907a70ae654e37af9a6
Внутрішній номер закупівлі: 3421159
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-29-000647-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 672 840.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 726.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 20 178.00 UAH
Період уточнення: 29.05.2019 15:37 - 04.06.2019 18:00
Період прийому пропозицій: 29.05.2019 15:37 - 14.06.2019 18:00
Аукціон: 18.06.2019 13:44 - 18.06.2019 14:05
Період кваліфікації: 18.06.2019 14:05 - 27.06.2019 08:38
Період завантаження договору: 18.06.2019 14:05 - 08.07.2019 14:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для офісу А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7875 пачок
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Оскарження: 18.06.2019 14:05 - 08.07.2019 00:00
Початкова пропозиція 669 060.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
669 060.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.06.2019 08:38
Документи 8
Скарги 0
ФОП ЧМИРЬОВ ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 672 367.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
672 367.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: b13c5d2346664f6fa0ff0320de4350b1
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-29-000647-a-c1
Постачальник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: уз/цл-19509/ю
Сума договору: 802 447.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 668 706.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.07.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Дата підписання: 15.07.2019 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
УЗ-ЦЛ-19509-Ю.pdf
doc
Повідомлення на пролонгацию (1).doc
pdf
Ду-1 19509 26.12.19 (1).pdf
p7s
sign.p7s
doc
ЗВІТ по Папір А-4.doc
p7s
sign.p7s