• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Паперові канцелярські товари

Технічні (якісні) вимоги до товару Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне). Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні. 1) Папір офісний Характеристики паперу: 1) папір офісний: формату А4 – 225 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості); 2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих); 3) Без запаху; 4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали); 5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці; 6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297), А5; 7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2 8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146; 9) Яскравість – не менше 95%; 10) Товщина – 100 -110 мкм; 11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220; 12) Непрозорість – не менш ніж 92%; 13) Вміст вологи, % – не більше 4,5; 14) Відбілювання без використання хлору та важких металів; 15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001; 2) папки-реєстратори Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді! Назва товару Кількість, шт. Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 150 Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5 Папка- реєстратор одностор. А4, 50мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 5 3) Конверти 1. Конверти С4 скл (силікон), шт. 2 000 2. Конверти С5 скл (силікон), шт. 2 000

Завершена

34 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 690.00 UAH
Номер: f10ded4a7e0241aea6d2a59cab348c96
Внутрішній номер закупівлі: 3378408
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-17-002465-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Контактна особа: Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua http://www.apostille.in.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 34 300.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 690.00 UAH
Період уточнення: 17.05.2019 16:41 - 21.05.2019 17:00
Період прийому пропозицій: 22.05.2019 18:00 - 24.05.2019 15:00
Аукціон: 27.05.2019 12:53 - 27.05.2019 13:32
Період кваліфікації: 27.05.2019 13:32 - 30.05.2019 15:12
Період завантаження договору: 27.05.2019 13:32 - 16.06.2019 13:32

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4835 штуки
Період постачання 29.05.2019 - 05.06.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Оскарження: 27.05.2019 13:32 - 03.06.2019 15:12
Початкова пропозиція 28 568.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 466.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.05.2019 15:12
Документи 21
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 29 877.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 467.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 39
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
Початкова пропозиція 27 335.94 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 493.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 27 783.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 494.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Початкова пропозиція 26 978.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
26 288.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 12
Скарги 0

Контракти

Номер: 7f295db3872747ccb533b3f39164b0e0
Ідентифікатор договору: UA-2019-05-17-002465-a-b1
Постачальник: ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Номер договору: 05/06/2019
Сума договору: 25 466.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 21 221.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.06.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 05.06.2019 00:00
Статус:
Підписаний
jpg
Рисунок (802).jpg
jpg
Рисунок (804).jpg
jpg
Рисунок (803).jpg
jpg
Рисунок (807).jpg
jpg
Рисунок (806).jpg
jpg
Рисунок (805).jpg