• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари (19 позицій зазначені в окремому файлі)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (19 позицій зазначені в окремому файлі).

Завершена

5 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 50.00 UAH
Номер: 373e1147a49442c488cd16d3b3fc8ea7
Внутрішній номер закупівлі: 3287785
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-12-000365-c   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com http://kievexpert.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 900.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50.00 UAH
Період уточнення: 12.04.2019 10:46 - 16.04.2019 17:00
Період прийому пропозицій: 16.04.2019 17:00 - 18.04.2019 17:00
Аукціон: 19.04.2019 12:13 - 19.04.2019 12:40
Період кваліфікації: 19.04.2019 12:40 - 22.04.2019 15:13
Період завантаження договору: 19.04.2019 12:40 - 09.05.2019 12:40

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари (19 позицій зазначені в окремому файлі)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 25.04.2019 - 15.05.2019
Місце постачання 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

Оскарження: 19.04.2019 12:40 - 24.04.2019 15:13
Початкова пропозиція 5 292.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.04.2019 15:13
Документи 7
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Початкова пропозиція 4 666.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 666.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 12
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 5 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 56ba47cacc25419e8d55d5740bab68c2
Ідентифікатор договору: UA-2019-04-12-000365-c-b1
Постачальник: ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
Номер договору: 25/04 від 25.04.2019р.
Сума договору: 4 500.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.04.2019 00:00 - 15.06.2019 00:00
Дата підписання: 25.04.2019 12:00
Статус:
Підписаний
PDF
2019-09 Договір ТОВ Агат Імпекс.PDF