-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Крісло офісне
У Документації для проведення закупівлі зазначено інформацію про Замовника, предмет закупівлі, кваліфікаційні критерії до Учасників та інше. Додаток № 1 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Торги не відбулися
7 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 50.00 UAH
Номер:
420f7d9e095e4ef08af1db8cc078cf8b
Внутрішній номер закупівлі:
326060
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2016-11-16-001275-b
Замовник:
Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37498625
-
Адреса:
03115, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 97
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дорош Ігор Павлович 380444500717 SvyatRFU@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість:
7 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
16.11.2016 16:50 - 17.11.2016 18:00
Період прийому пропозицій:
18.11.2016 09:00 - 21.11.2016 11:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴7 500.00 Крісло офісне