• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Крісло офісне

У Документації для проведення закупівлі зазначено інформацію про Замовника, предмет закупівлі, кваліфікаційні критерії до Учасників та інше. Додаток № 1 - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.

Торги не відбулися

7 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 50.00 UAH
Номер: 420f7d9e095e4ef08af1db8cc078cf8b
Внутрішній номер закупівлі: 326060
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-16-001275-b   
Замовник: Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Дорош Ігор Павлович 380444500717 SvyatRFU@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 7 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.11.2016 16:50 - 17.11.2016 18:00
Період прийому пропозицій: 18.11.2016 09:00 - 21.11.2016 11:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴7 500.00 Крісло офісне