• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ (ЛОТ 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ., ЛОТ 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ.))

Завершена

460 830.00 UAH без ПДВ
Номер: 9a21865032984969bcc927b6d599016d
Внутрішній номер закупівлі: 3255035
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-05-002014-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Кришталь Світлана Михайлівна +380974575730 ocvita.buh@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Серед таких закупівель, які потрібно провести у 2019р. є закупівля по предмету – ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ (ЛОТ 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ., ЛОТ 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ.)). Враховуючи вище наведене, Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги по предмету закупівлі - ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ (ЛОТ 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ., ЛОТ 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ.)). Торги були оголошенні та сформовано звіти про результати за наступними UA-2019-03-18-001301-c, UA-2019-02-22-000959-a. Але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі. Так, ст. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору по предмету закупівлі – ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ (ЛОТ 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ., ЛОТ 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ.)) поставить під загрозу безперебійне виконання обов’язків покладених на Замовника, приведе до невиконання приписів та норм згідно чинного законодавства. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі - ДК 021:2015 - 55510000-8 – ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ (ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ (ЛОТ 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ., ЛОТ 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ., ЛОТ 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ.)). Враховуючи вище наведене, Замовником було запрошено та проведено переговори: по лоту 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ. З ФО - П Чередніченко І.В. Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід надання послуг харчування учнів шкіл у державному секторі, відповідний персонал, матеріально – технічну базу, що дає можливість надати такі послуги вчасно та якісно. по лоту 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ. З ФО - П Мірка С.Б. Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід надання послуг харчування учнів шкіл у державному секторі, відповідний персонал, матеріально – технічну базу, що дає можливість надати такі послуги вчасно та якісно. по лотах 3 та 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ.; ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ. З ФО - П Поломаний З.Р. Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід надання послуг харчування учнів шкіл у державному секторі, відповідний персонал, матеріально – технічну базу, що дає можливість надати такі послуги вчасно та якісно. В результаті проведених переговорів Замовником та Учасником на закупівлю погоджено наступні параметри для укладення договору: Предмет закупівлі: лот 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ. Об’єм надання послуг: 1 (одна) послуга. Строк надання послуг: до 31.12.2019 року Найменування учасника з яким проведено переговори. ФО - П Чередніченко Ірина Василівна Код ІПН: 2919919829 Місцезнаходження, телефон. Львівська область, Пустомитівський район, село Чишки, вул. Шевченка, 181, тел. 0937051119 Ціна пропозиції. 165390 грн. Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Постачання товару здійснюється на підставі Договору про закупівлю. Окрім того, учасником подано перелік документів, які вимагались до переговорів:  «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до запрошення.  Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (учасник надає документи згідно Частини І Додатку 2 до запрошення): - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази за предметом закупівлі для виконання даного виду послуг. - Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, дати проходження останнього медичного огляду. Учасник надає гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі; - Особову медичну книжку (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи); - Протокол про проходження гігієнічного навчання за 2018р. - Пояснення про неподання Звіту 1ДФ, з обґрунтуванням причин. - Довідка про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах та позитивні листи-відгуки. • Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (учасник надає документи згідно Частини ІI Додатку 2 до запрошення)  Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.  Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки.  Учасник знаходиться на загальній системі оподаткування.  Проект договору згідно з Додатком 4 до запрошення. В результаті проведених переговорів Замовником та Учасником на закупівлю погоджено наступні параметри для укладення договору: Предмет закупівлі: ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ. Об’єм надання послуг: 1 (одна) послуга. Строк надання послуг: до 31.12.2019 року Найменування учасника з яким проведено переговори. ФО - П Мірка Сергій Богданович Код ІПН: 2502307697 Місцезнаходження, телефон. Львівська область, Пустомитівський район, село Борщовичі, вул.. Ст. Бандери, 291, 81124, тел. 0688881689 Ціна пропозиції. 97905 грн. без ПДВ Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Постачання товару здійснюється на підставі Договору про закупівлю. Окрім того, учасником подано перелік документів, які вимагались до переговорів:  «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до запрошення.  Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (учасник надає документи згідно Частини І Додатку 2 до запрошення): - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази за предметом закупівлі для виконання даного виду послуг. - Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, дати проходження останнього медичного огляду. Учасник надає гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі; - Особові медичні книжки (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи); - Протокол про проходження гігієнічного навчання за 2018р. - Звіт 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Н-д. квитанція про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) за 4 кв. 2018р.; - Довідка про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах та позитивні листи-відгуки. • Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (учасник надає документи згідно Частини ІI Додатку 2 до запрошення)  Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.  Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки.  Свідоцтво про право сплати єдиного податку.  Проект договору згідно з Додатком 4 до запрошення. В результаті проведених переговорів Замовником та Учасником на закупівлю погоджено наступні параметри для укладення договору: Предмет закупівлі: лот 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ. Об’єм надання послуг: 1 (одна) послуга. Строк надання послуг: до 31.12.2019 року Найменування учасника з яким проведено переговори. ФО - П Поломаний Зіновій Романович Код ІПН: 2578712075 Місцезнаходження, телефон. Львівська область, Пустомитівський район, село Солонка, вул. Крушельницької, буд. 2А, 81131, тел. 0982544014 Ціна пропозиції. 102225 грн. без ПДВ Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Постачання товару здійснюється на підставі Договору про закупівлю. Предмет закупівлі: лот 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ. Об’єм надання послуг: 1 (одна) послуга. Строк надання послуг: до 31.12.2019 року Найменування учасника з яким проведено переговори. ФО - П Поломаний Зіновій Романович Код ІПН: 2578712075 Місцезнаходження, телефон. Львівська область, Пустомитівський район, село Солонка, вул. Крушельницької, буд. 2А, 81131, тел. 0982544014 Ціна пропозиції. 95310 грн. без ПДВ Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Постачання товару здійснюється на підставі Договору про закупівлю. Окрім того, учасником подано перелік документів, які вимагались до переговорів:  «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до запрошення.  Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (учасник надає документи згідно Частини І Додатку 2 до запрошення): - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази за предметом закупівлі для виконання даного виду послуг. - Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, дати проходження останнього медичного огляду. Учасник надає гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі; - Особові медичні книжки (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи); - Протокол про проходження гігієнічного навчання за 2018р. - Звіт 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Н-д. квитанція про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) за 4 кв. 2018р.; - Довідка про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах та позитивні листи-відгуки. • Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (учасник надає документи згідно Частини ІI Додатку 2 до запрошення)  Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.  Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки.  Свідоцтво про право сплати єдиного податку;  Проект договору згідно з Додатком 4 до запрошення. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2. Звіт про результати процедури закупівлі (відкриті торги) UA-2019-03-18-001301-c; 3. Звіт про результати процедури закупівлі (відкриті торги) UA-2019-02-22-000959-a.
Очікувана вартість: 460 830.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴165 390.00 ЛОТ 1 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ЧИШКИ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 116, ЧИШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ.
  • Лот №2 ₴97 905.00 ЛОТ 2 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ВИ́ННИЧКИ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 2А, ВИННИЧКІВСЬКИЙ НВК І-ІІ СТ.
  • Лот №3 ₴102 225.00 ЛОТ 3 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. КРОТОШИН, ВУЛ. КНЯГИНІ ОЛЬГИ, Б/Н, КРОТОШИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ.
  • Лот №4 ₴95 310.00 ЛОТ 4 - ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ ПУСТОМИТІВСЬКИЙ РАЙОН, С. ПАСІКИ – ЗУБРИЦЬКІ, ВУЛ. ЛЕСІ УКРАЇНКИ, 70, ПАСІКИ-ЗУБРИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТ.