• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічна охорона

Завершена

508 950.00 UAH з ПДВ
Номер: 471b5d3fc1f64b249c142f560f5103e6
Внутрішній номер закупівлі: 3187732
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-20-001801-c   
Замовник: Прокуратура Київської області
Контактна особа: Ільєнко Вячеслав Васильович +380442861266 mtz@kobl.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізаціїАналіз за цим CPV
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», - забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон). Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих на це торгів або застосування цього Закону. Згідно ч.3 ст. 36 Закону, - забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Враховуючи вищевикладене, секретар тендерного комітету повідомив, що Прокуратура Київської області, відповідно до покладених на неї зобов’язань та з метою забезпечення її належного функціонування, необхідно щонайшвидше розпочати процедуру закупівлі послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації 508 950,00 грн (з ПДВ). У разі необхідності (негайної потреби), Замовник під час проведення переговорної процедури закупівлі і до моменту укладення договору з відповідними постачальниками, може отримувати послуги лише за умови включення в укладений договір про закупівлю за результатами проведення переговорної процедури закупівлі, частини третьої ст. 631 Цивільного кодексу України, а саме сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Щодо закупівлі охоронних послуг, слід зазначити, що 7 листопада 2015 року відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та постанова Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства Внутрішніх справ», було створено департамент поліції охорони, а також управління і відділи поліції охорони в областях. Як територіальні органи Національної поліції та які є «правонаступниками» ДСО. На поточний час в регіональних підрозділах поліції охорони функціонує 54 ПЦС. Забезпечується охорона понад 164 тисяч об’єктів та більше 26 тисяч помешкань громадян. Управління технічної служби забезпечує проведення єдиної технічної політики поліції охорони з питань проектування, впровадження та експлуатаційного обслуговування систем і технічних засобів охоронного призначення, технічного захисту інформації та телекомунікації. Тобто, на даний час, Поліція охорони — єдина державна структура, яка надає повний комплекс якісних послуг охорони. Поліція охорони виконує свою роботу і, враховуючи новий потік змін до діючого законодавства щодо органів внутрішніх справ, надалі динамічно і успішно розвивається, виконуючи свої професійні обов’язки – захист майна та життя громадян від злочинних посягань. Після створення Національної поліції, юридичні та фізичні особи, котрі користувалися послугами Державної служби охорони перейшли під захист поліції охорони. Охорона об'єктів забезпечується висококваліфікованими співробітниками підрозділів Поліції охорони, які мають визначені законом права та повноваження на озброєну охорону і застосування владних функцій щодо правопорушників. Співробітники підрозділів Поліції охорони мають право: - застосовувати технічні засоби охоронного призначення з використання радіочастот на умовах, передбачених для правоохоронних органів; - затримувати і доставляти в службові приміщення охорони для встановлення особи та складання протоколу про правопорушення на осіб, які вчинили правопорушення чи знаходяться без належних підстав на території об’єкта, що охороняється, у необхідних випадках передавати їх до Національної поліції для прийняття відповідного рішення; - проводити в установленому законом порядку з метою запобігання розкрадання майна особистий огляд громадян, які перебувають у приміщенні чи на території об’єкта, що охороняється, або поблизу нього за наявності законних підстав для затримання осіб, які скоїли правопорушення безпосередньо на території об’єкта, а також огляд речей, що знаходяться при них, та тимчасово вилучати документи і предмети, які можуть бути речовими доказами вчинення правопорушень, або використані на шкоду здоров’ю громадян; - проводити огляд транспортних засобів і перевіряти відповідність товарно-транспортним документам матеріальних цінностей, які вивозяться за межі території об’єкта, що охороняється; - складати відповідно до законодавства та передавати на розгляд уповноважених законодавством органів протоколи про адміністративні правопорушення на осіб, які вчинили дрібні крадіжки з об’єктів охорони; - застосовувати до правопорушників заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та зброю у випадках і порядку, передбаченому законодавством; - забезпечувати громадський порядок. Крім того, завданнями Поліції охорони є захист та охорона об’єктів усіх форм власності за договорами. Особливістю служби є комплексність послуг, що надаються, починаючи з обстеження об’єкту, надання замовнику рекомендацій щодо посилення технічного укріплення місць зберігання матеріальних цінностей, впровадження апаратури охоронної сигналізації та закінчуючи своєчасним реагуванням на сигнал „Тривога” при спробі скоєння крадіжок, розбійних нападів тощо. Поліція охорони забезпечує прокуратури Київської області тривожними кнопками “Тривога” моделями «ІРТС» та «UMP-100HS». Об’єкти підключені до пультів централізованої охорони, на яких цілодобово чергують групи затримання. Це спеціально навчені й оснащені наряди з трьох озброєних співробітників охорони, що у лічені хвилини після надходження сигналу прибувають на об’єкт. Поліції охорони наразі слугує прикладом у розвитку такого перспективного напрямку діяльності, як застосування охороно – пожежних приладів. Об’єкти прокуратури Київської області обладнані охороно – пожежними приладами «ОРІОН». Вони забезпечують не тільки охорону приміщення або об’єкта а також попереджують фізичні пости охорони про пожежну небезпеку, що дає їм можливість вчасно зреагувати та викликати Державну службу з надзвичайних ситуацій. Така організація роботи – вдале для замовника поєднання підприємницької гнучкості та стовідсоткової надійності з гарантованою повною матеріальною відповідальністю та швидким і якісним обслуговуванням. Між Управлінням поліції охорони в Київській області (в минулому - УДСО при ГУ МВС України в Київській області) та Прокуратурою Київської області триває співпраця вже впродовж багатьох років. На сьогодні під охороною Управлінням поліції охорони в Київській області перебуває більше 20 об’єктів Прокуратури Київської області, що обладнані діючою апаратурою охоронної сигналізації. Послуги з охорони даних об’єктів надаються високої якості – це комплекс заходів спостереження, що здійснюється Управліннями поліції охорони в Київській області за допомогою ПЦО, у визначений договором період часу з метою отримання по каналам зв’язку сповіщень про стан сигналізації, які знаходяться на об’єктах прокуратури. Крім того, Управліннями поліції охорони в Київській області здійснюють забезпечення функціювання встановленої ними сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, а саме перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, а також ліквідації несправностей, які можуть бути усунуті безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Використання табельної вогнепальної зброї при наданні вищевказаних послуг є необхідним з огляду на зберігання в органах прокуратури протоколів, матеріалів розслідування кримінальних справ та речових доказів, нотаріальних документів, інших документів постійного зберігання, що містять конфіденційну інформацію. Враховуючи ту обставину, що об’єкти органів та установ Прокуратури Київської області обладнані діючою апаратурою Управління поліції охорони в Київській області а саме: охороно-пожежними приладами «ОРІОН» моделями 8Т3.2, 4Т3.2, 16Т3.2; сприймач руху моделей SWAN PGB, QVAD, Lc-100, Lc-102; тривожні кнопки «ІРТС», UMP-100HS. Враховуючи технічну характеристику цих приладів, укладення договорів про надання послуг з охоронної сигналізації з іншими контрагентами є неможливими а саме з причини, що не всі контрагенти мають в своєму арсеналі такій перелік технічних приладів, що в подальшому призведе до їх заміни або переобладнання. В кошторисі на 2019 рік не передбачено видатків на переобладнання охоронної системи. А отже, враховуючи специфіку діяльності Прокуратури Київської області та потреби установи в належній (озброєній) охороні, - відповідні послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем. Будь-які альтернативи щодо закупівлі саме вищезазначених послуг в інших підприємств - відсутні. Не укладання з Управлінням поліції охорони в Київській області найближчим часом договору на закупівлю «ДК 021:2015 –79710000-4» Охоронні послуги (послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)” може призвести до виходу зі строю технічного обладнання та призвести до загрози безпеці об’єктів Прокуратури Київської області та її працівникам, що в цілому може призвести до небажаних наслідків А отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання річного плану закупівель на 2019 рік, вважаю за доцільне здійснити закупівлю «ДК 021:2015 - 797100004. Охоронні послуги (послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» з УПО Київської Області, відповідно до пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку із потребами здійснення закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником.
Очікувана вартість: 508 950.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічна охорона
Код ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 01601, Україна, м. Київ, Київ, бул. Лесі Українки 27/2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Управління Поліції охорони в Київській області

Оскарження: 20.03.2019 17:54 - 02.04.2019 01:00
Ціна пропозиції 508 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.03.2019 09:14
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 845a62394e794f7e936ed32718ab90f3
Ідентифікатор договору: UA-2019-03-20-001801-c-c1
Постачальник: Управління Поліції охорони в Київській області
Номер договору: 40/28
Сума договору: 508 950.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Дата підписання: 02.04.2019 01:00
Статус:
Підписаний
договір 40/28
p7s
sign.p7s