• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А4, щільністю паперу - 80г/м2, 500 арк. - 350 од (пач.), білизна СІЕ 150+/-4, клас

Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором економіки, бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86.

Завершена

33 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 333.00 UAH
Номер: a36c7ded84f84c3e903263c92361762f
Внутрішній номер закупівлі: 3168732
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-05-000204-b   
Замовник: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна 380442782404, shevchuk@kga.gov.ua http://www.kga.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30197600-2 Оброблені папір і картонАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 33 250.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 333.00 UAH
Період уточнення: 05.03.2019 09:45 - 06.03.2019 13:00
Період прийому пропозицій: 08.03.2019 18:00 - 11.03.2019 20:00
Аукціон: 12.03.2019 14:44 - 12.03.2019 15:05
Період кваліфікації: 12.03.2019 15:05 - 12.03.2019 17:38
Період завантаження договору: 12.03.2019 15:05 - 01.04.2019 15:05

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, щільністю паперу - 80г/м2, 500 арк. - 350 од (пач.), білизна СІЕ 150+/-4, клас
Код ДК 021:2015: 30197600-2 Оброблені папір і картон
Кількість 350 одиниця
Період постачання до 27.03.2019
Місце постачання 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,32 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Оскарження: 12.03.2019 15:05 - 14.03.2019 17:38
Початкова пропозиція 27 993.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 993.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.03.2019 17:38
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Початкова пропозиція 29 347.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 347.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 15
Скарги 0

Контракти

Номер: c28a159cd599492c95312f4b63e3218c
Ідентифікатор договору: UA-2019-03-05-000204-b-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: 26/03
Сума договору: 27 993.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 26.03.2019 14:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір на папір берез 2019.pdf