-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинини свіже чи охолоджене
ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (м’ясо свинини свіже чи оходжене)
Торги не відбулися
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Номер:
3b26d5c72c594376b9ea774208857d80
Внутрішній номер закупівлі:
3125953
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-03-01-000117-b
Замовник:
Городнянський психоневрологічний інтернат
×
-
Код ЄДРПОУ:
03189920
-
Адреса:
15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Колоша Олександр Володимирович +380464524851 internatps@cg.ukrtel.net
Класифікатор ДК 021:2015:
15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
180 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 800.00 UAH
Період уточнення:
01.03.2019 09:56 - 08.03.2019 10:01
Період прийому пропозицій:
01.03.2019 09:56 - 18.03.2019 10:01
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПорядок здійснення оплати. 1. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 2. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. 3. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 4. Датою оплати Товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлену партію Товару, на розрахунковий рахунок Постачальника. 5. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 6. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
М’ясо свинини свіже чи оходжене (відповідно до додатку 3 тендерної документації)
Кількість
2000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2019
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Док-ти
Скарги
Акціонерне товариство "БАЗИС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
14231737
-
Контактна особа:
кудра олена олександрівна 380462649227, 380939496575 alena_kudra@bazis.cn.ua
-
Адреса:
14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Любецька, 70
Початкова пропозиція
173 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
173 160.00 UAH з ПДВ
Документи
2
Скарги
0