• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

канцтовари

канцтовари: 1. Папір офісний А4, Zoom Extra 80 г/м2, 500 арк. - 10 пачок 2. Папір А5 Zoom офісний для друку Формат: A5 - 10 пачок 3.клей-олівець 4 office PVA основа 15 г -20 шт. 4. скріпки нікельовані буромакс 28 мм, круглі 100 шт - 40 уп. 5. Файли глянцеві для документів А4 Buromax+, 40 мкм, 100 шт - 20 уп. 6. Скоби Buromax №24/6 (1000 шт.) - 25 уп. 7. Скоби Delta №10/5 (1000 шт.) - 20 уп. 8. Коректор - ручка Axent, 12 мл- 8 шт. 9.Зошит офісний А4, тверда обкладинка 192 аркушів, клітинка- 10 шт. 10. Книга обліку Buromax A4, тверда обкладинка, 96 арк, клiт- 15 шт. Доставка безкоштовна

Завершена

4 679.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46.79 UAH
Номер: cf81859a27494dd3b21a9d0f54ceb6c3
Внутрішній номер закупівлі: 3053203
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-15-000279-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва"
Контактна особа: Адаменко Лілія Всилівна 30445509518 kdcdplan@ukr.net http://tychyny12.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 679.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 46.79 UAH
Період уточнення: 15.02.2019 10:42 - 18.02.2019 11:00
Період прийому пропозицій: 19.02.2019 11:00 - 20.02.2019 11:00
Аукціон: 21.02.2019 13:46 - 21.02.2019 14:25
Період кваліфікації: 21.02.2019 14:25 - 22.02.2019 09:52
Період завантаження договору: 21.02.2019 14:25 - 13.03.2019 14:25

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцтовари: 1. Папір офісний А4, Zoom Extra 80 г/м2, 500 арк. - 10 пачок 2. Папір А5 Zoom офісний для друку Формат: A5 - 10 пачок 3.клей-олівець 4 office PVA основа 15 г -20 шт. 4. скріпки нікельовані буромакс 28 мм, круглі 100 шт - 40 уп. 5. Файли глянцеві для документів А4 Buromax+, 40 мкм, 100 шт - 20 уп. 6. Скоби Buromax №24/6 (1000 шт.) - 25 уп. 7. Скоби Delta №10/5 (1000 шт.) - 20 уп. 8. Коректор - ручка Axent, 12 мл- 8 шт. 9.Зошит офісний А4, тверда обкладинка 192 аркушів, клітинка- 10 шт. 10. Книга обліку Buromax A4, тверда обкладинка, 96 арк, клiт- 15 шт. Доставка безкоштовна
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 178 штуки
Період постачання 22.02.2019 - 26.02.2019
Місце постачання 02098, Україна, місто Київ, Київ, пр-т П.Тичини,12 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Оскарження: 21.02.2019 14:25 - 26.02.2019 09:52
Початкова пропозиція 3 510.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 321.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.02.2019 09:52
Документи 7
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Початкова пропозиція 3 568.72 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 321.91 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
Початкова пропозиція 4 060.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 323.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 21
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 4 597.08 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 426.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Початкова пропозиція 3 997.74 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 997.74 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 20
Скарги 0

Контракти

Номер: ae5450bd553b42fd84341f2eaef552d6
Ідентифікатор договору: UA-2019-02-15-000279-a-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Номер договору: 7
Сума договору: 3 321.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.02.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 26.02.2019 10:00
Статус:
Підписаний
PDF
договір.PDF