• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охорони приміщення

Послуги систем безпеки - реагування на охоронну сигналізацію на об'єкті

Торги відмінено

19 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95.00 UAH
Номер: 56de77e7b8c848ea9645573a8d8cfa84
Внутрішній номер закупівлі: 2938522
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-15-002500-c   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізаціїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 19 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 95.00 UAH
Період уточнення: 15.01.2019 16:59 - 18.01.2019 17:04
Період прийому пропозицій: 18.01.2019 17:04 - 22.01.2019 17:04
Аукціон: 23.01.2019 14:50 - 23.01.2019 15:11
Період кваліфікації: з 23.01.2019 15:11

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги охорони приміщення (послуги систем безпеки - реагування на охоронну сигналізацію на об'єкті)
Код ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість 1 послуга
Період постачання 28.01.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1) На карті

Інформація про скасування

Номер: bdf7c19e39c84b72a8ce5e87cc421695
Опис причини скасування: З державного бюджету України було зменшено видатки на закупівлю послуг систем безпеки (реагування на охоронну сигналізацію на об’єкті), крім того, коштів на монтаж системи сигналізації, в разі виникнення необхідності її заміни, в бюджеті управління не передбачено взагалі. В зв’язку з недостатністю бюджетного фінансування, Управління не має змоги на даний момент провести розрахунки з постачальником послуг (враховуючи необхідність заміни системи охоронної сигналізації) у тій сумі, в якій було оголошено закупівлю. Таким чином, в зв’язку з обґрунтованою зміною потреби Управління у предметі закупівлі, а саме: очікуваної вартості закупівлі, проведення електронної закупівлі «Послуги охорони приміщення» є недоцільним.
Дата опублікування: 31.01.2019 12:45
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
Початкова пропозиція 13 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Документи 8
Скарги 0
Управління поліції охорони в м. Києві
Початкова пропозиція 19 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 26
Скарги 0