• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з технічного нагляду за плавзасобами Регістром судноплавства України

послуги за кодом ДК 021:2015 63720000-2, Послуги з обслуговування водних видів транспорту (Послуги з технічного нагляду за плавзасобами Регістром судноплавства України)

Торги відмінено

4 000 308.00 UAH з ПДВ
Номер: 5750e87675d243d0b375244fb9a7b294
Внутрішній номер закупівлі: 2817703
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-28-001210-a   
Замовник: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Контактна особа: Калиніна Анастасія Олександрівна (048) 775-95-16 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua http://uspa.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 63720000-2 Послуги з обслуговування водних видів транспортуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування умови застосування: умовою застосування переговорної процедури є пункт 2 частини 2 статті 35 розділу VI Закону - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи з причин та обставин, які полягають у наступному. Експлуатація суден портового флоту підприємства знаходиться під державним наглядом державного підприємства КТ «Регістр судноплавства України» (утворено Постановою КМУ від 08.06.1996 № 814 «Про вдосконалення технічного, класифікаційного і судноплавного нагляду на морському і річковому транспорті»), що підтверджується відповідними судновими документами (Класифікаційне свідоцтво, обмірне свідоцтво, свідоцтво про запобігання забруднення нафтою, сміттям та атмосфери стічними водами тощо). Зміна Класифікаційного товариства для здійснення технічного нагляду за експлуатацією суден портового флоту ДП «АМПУ» тягне за собою необхідність проведення рекласифікації 100 % плавзасобів підприємства, відповідно до встановлених Правил Класифікаційного товариства, з проведенням відповідних класифікаційних оглядів, проведення сертифікації та ухвалення використання в експлуатації суднових механізмів з заміною всіх наявних суднових документів з обов’язковими умовами Класифікаційних товариств. Технічні причини за якими недоцільна зміна Класифікаційного товариства «Регістр судноплавства України» : а) на більшості суден ДП «АМПУ» (85 %) (типу МНМС, НМС, ПС, ЗЛВ, СЛВ лоцманські катери (ЛК), буксири («Днестровець», «Доковець». «Дунай») побудови до 1993 року встановлено суднове обладнання виробництво колишнього СРСР (всі головні двигуни 3Дб, 3Д12, 6Ч, 4Ч Барнаульського та Каспійського дизельних заводів, ЯМЗ (Ярославський моторний завод), 6Ч(Н) 18/22 (Хабаровський ДЗ), дизель-генератори шпилі, брашпилі та інші, не мають схвалення та не проходили сертифікацію Класифікаційних товариств членів МАКО (Международная ассоциация классификационных обществ, MAKO (англ. International Association of Classification Societies, IACS) - міжнародне об'єднання класифікаційних товариств, що ставить собі за мету вироблення стандартів і правил у відношенні забезпечення безпеки морських перевезень) відповідно до технічних вимог та правил: - умови та вимоги технічні Lloyd`s Register (головний офіс – Лондон, Англія) – Додаток 1(електронний переклад) – стр.20; п.п 3.3.2,(Рекласифікація) та інш; - умови та вимоги технічні DNV GL (головний офіс- Королівство Норвегія) – Додаток 2. б) 100% суден при переведенні під нагляд іншого Класифікаційного товариства підлягає проведенню рекласифікації відповідно до правил встановлених виключно цим товариством (см. Додаток 1, 2, 3), в більшості зі зміною прапору (Обов’язковою умовою Середземноморського Регістру судноплавства є плавання під прапором Молдови або Танзанії (Занзібар), що потребує зміну державного прапору та Свідоцтва про плавання під державним прапором України (суднового патенту) лист Mediterranean Shipping Register від 24.11.2017 № LND/IU/0189) та в подальшому експлуатація за встановленими правилами цих товариств; в) правила експлуатації та проведення технічного обслуговування суднового обладнання та механізмів (відповідно пункту а) мають розбіжності від правил експлуатації та проведення технічного обслуговування сертифікованого суднового обладнання та механізмів зарубіжних виробників по методам та технологіям. Єдиним альтернативним, по технічним питанням нагляду за експлуатацією суден побудованим в колишньому СРСР, є Російський морський Регістр судноплавства, але на підставі вимог до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII, приписів абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також вимог Указу Президента України №63/2017 від 15.03.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.* він не може бути задіяний для здійснення нагляду за експлуатацією суден ДП «АМПУ».
Очікувана вартість: 4 000 308.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду за плавзасобами Регістром судноплавства України
Код ДК 021:2015: 63720000-2 Послуги з обслуговування водних видів транспорту
Кількість 25643 штуки
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання Україна, Відповідно до документації На карті

Інформація про скасування

Номер: 49a66ec33cf84099b800041bdf0c22f3
Причина скасування: cancelled
Опис причини скасування: на підставі абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
Дата опублікування: 29.12.2018 11:36
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ДП «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України»

Оскарження: 28.12.2018 16:48 - 08.01.2019 00:00
Ціна пропозиції 4 000 308.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.12.2018 16:50
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 7ad92d39da2c4c34a97dbea3429bb09c
Ідентифікатор договору: UA-2018-12-28-001210-a-a1
Постачальник: ДП «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України»
Сума договору: 4 000 308.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації