• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

11 191 441.60 UAH з ПДВ
Номер: 15f7f9455e8b41cda66a2f8bc7ca4a33
Внутрішній номер закупівлі: 2798475
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-12-000352-c   
Замовник: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області
Контактна особа: Григорій Корнєєв +380508758204 h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua http://krjust.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: П. 5 ч. 2 ст. 35 Закону передбачає, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. У даному випадку, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: 1) проблем технічного характеру щодо виконання будівельно-монтажних робіт, оскільки необхідні матеріали (обладнання), що визначені проектом будівництва та є об’єктом авторського права, вже придбані попереднім підрядником, та саме з яким укладено договори із постачальниками матеріалів (обладнання) і, як наслідок, збільшиться загальний термін завершення робіт та реалізації соціально важливого проекту, що негативно вплине на інженерний стан будівлі - пам’ятки архітектури; 2) несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи з реставрації об’єкту є технологічно пов’язаними між собою. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень; 3) несумісності нових інженерних мереж та архітектурних рішень з тими, що вже виконані, а при закінченні робіт неможливості проведення належним чином усіх випробувальних та налагоджувальних робіт та як наслідок неможливості здачі об`єкта в експлуатацію в цілому.; 3) виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи із реставрації, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за № 12-0490-18-П від 15 листопада 2018 року ; - проектна документація за об’єктом: «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування); - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування); - лист ТОВ «Гудекс» від 05.12.2018 № 55; - договори підряду від 20.02.2017 року № 15 та від 28.03.2018 року № 1; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2016-12-30-000444-b за предметом «Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький». У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до п. 5, п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури.
Очікувана вартість: 11 191 441.60 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реставрація адміністративної будівлі по вулиці Преображенська, 47 у м. Кропивницький» (коригування)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 47 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДЖИЛСТРОЙ"

Оскарження: 12.12.2018 15:35 - 23.12.2018 00:00
Ціна пропозиції 11 191 441.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.12.2018 15:41
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: e2de29f7b18a4d0ea5acb78b657b97a7
Ідентифікатор договору: UA-2018-12-12-000352-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДЖИЛСТРОЙ"
Номер договору: 2
Сума договору: 11 191 441.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.12.2018 00:00 - 31.12.2019 00:00
Дата підписання: 26.12.2018 09:00
Статус:
Підписаний
pdf
Додаток Договірна ціна.pdf
pdf
Додаток календарний план.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Договір 2 від 26.12.2018 кольр.pdf
pdf
Додатки.pdf
pdf
Договір 2 від 26.12.2018 кольр.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода 2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода 3.pdf
pdf
Додаткова угода 4 - 19.08.pdf
p7s
sign.p7s
2019
Додаткова угода 5 від 20.12.2019
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода 6 від 31.12.pdf
p7s
sign.p7s