• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

канцелярські товари

Завершена

30 932.46 UAH з ПДВ
Номер: 51885e0c35784e74b9ec52a796b95317
Внутрішній номер закупівлі: 27791319
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-28-000506-a   
Замовник: Шевченківський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Контактна особа: Шильвінська Наталія Сергіївна 380984515556 shev_soc@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 30 932.46 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 485 штука
Період постачання 26.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79019, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Ціна пропозиції 30 932.46 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.12.2025 13:41
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 564c342f789f4ed795e706c9dccc5dfc
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-28-000506-a-a1
Постачальник: ПОГ "Реабілітаційно-комерційний центр "Орієнтир" ГО "Фонд реабілітації інвалідів України"
Номер договору: 85
Сума договору: 30 932.46 UAH з ПДВ
Сума договору: 25 777.05 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: канцелярські товари в асортименті: 53.14800 UAH з ПДВ
Період дії договору: 26.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 26.12.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
44086,86 договір.pdf