• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • Донорські кошти

Додаткові роботи по об'єкту: Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування

Завершена

5 260 417.96 UAH з ПДВ
Номер: 0a34ac9a06ae4650a10914ec80667451
Внутрішній номер закупівлі: 27790205
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-27-002309-a   
Замовник: Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактна особа: Копейченко Андрій Віталійович +380545395346 otgkrolosvita@ukr.net
Організація-донор: Ukraine Facility
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: У 2025 році за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування згідно коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2025-07-11-010354-a) було укладено договір про закупівлю робіт від 05.08.2025 року № 323 (далі – основний договір про закупівлю) з ФОП Ткаченко Ігор Олександрович (далі – ФОП Ткаченко І.О../учасник/підрядник). Предметом основного договору про закупівлю є: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування згідно коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Договірна ціна робіт основного договору про закупівлю складена на підставі зведеного кошторису будови, і становить 22614000,00 грн. з ПДВ. Строк виконання робіт – до 31.12.2025 року. Строк дії основного договору про закупівлю – до 31.12.2025року. Під час виконання робіт за основним договором про закупівлю у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі , та складає 5260417,96 грн (п’ять мільйонів двісті шістдесят тисяч чотириста сімнадцять грн. 96 копійок). Здійснено коригування кошторисної частини проектної документації та отримано експертний звіт (позитивний) від 24.12.2025 року № 4670 – ТОВ «Центр експертизи» щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування», у зв’язку з чим необхідно здійснити закупівлю додаткових робіт за об’єктом Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування». У відповідності до пп. 8 п. 13 Постанови КМУ № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості) передбачено придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Враховуючи, що у замовника після укладення договору про закупівлю (основного договору) виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, можливість передбачена п. 3.3. Основного договору, а загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі - UA-2025-07-11-010354-a, було прийняте рішення укласти договір на підставі пп. 8 п. 13 Особливостей. Потреба у закупівлі додаткових робіт у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ФОП Ткаченко І.О., надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконувалися цим підрядником та потребують завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Таким чином будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта будівництва після введення об’єкта в експлуатацію. Додаткові роботи поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, згідно скоригованої проектної документації, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ФОП Ткаченко І.О. Документи, що підтверджують можливість закупівлі додаткових робіт: - Постанови КМУ № 1178 "Особливості"; - Договір про закупівлю робіт від 05.08.2025 року № 323; - Експертний звіт (позитивний) від 24.12.2025 року № 4670/ ТОВ "Центр експертизи" – «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування»
Очікувана вартість: 5 260 417.96 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи по об'єкту: Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, проспект Миру, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Ткаченко Ігор Олександрович
Ціна пропозиції 5 260 417.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.12.2025 17:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: af7c5d571e8b4f95afd4dcb4a32d0580
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-27-002309-a-a1
Постачальник: ФОП Ткаченко Ігор Олександрович
Номер договору: 330
Сума договору: 5 260 417.96 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 383 681.63 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 24.12.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
Договір
КП
ДЦ
ПФ
ПВР